Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Peavey XXX eller ENGL Screamer?


bove

Anbefalte innlegg

Enig med El Anders her. Er det ikke bedre å kjøpe topp og et 2x12 kabinett?

Synes forresten at 2x12 kabinett låter bedre enn en combo + 1x12. Liker forresten ikke lyden i comboer i det heletatt (om en ikke skal spille blues eller noe clean).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte egentlig combo med tanke på mobilitet, men når jeg tenker meg om, så er jo egentlig topp + 212-kab. mye lettere og håndtere :\

Selv 112 combo er litt drøyt å ta med bussen...

Ser det blir €100,- dyrere, noe som jo ikke er avskrekkendes mye.

Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ENGL har to "identiske" 212 Vintage-kabinetter, E-212 VH (liggende) og E-212 V (stående). Er eneste forskjellen at det er stereo-split på VH? Er i utgangspunktet mer keen på stående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt*

Kan snekre deg et kanonkabinett hvis du går for topp + kab i stedet ;) Har elementer og planer til enhver anledning, samt den nye sirkelsaga som er USLÅELIG! Klør etter å bruke den :D

Hva slags pris snakker vi da om på et kabinett tilsvarende ENGL E-212 VH. Råvarer og arbeid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skamesjå... elementene koster 1050,- stk, så trengs litt kryssfiner, skruer, lekter, lim, tolex/kunstskinn, hjørnebeskyttere og slikt... Men si 3700 da? Har jeg ei timelønn på kanskje 20kr ;) ENGL sitt koster rundt 5000, så prismessig tar jeg flatt av. Nye sirkelsaga som må ha gjort noe med hodet mitt :wub:

Kan du velge om du vil ha metall eller stoffgrill, hjul eller gummiføtter og slikt.

Endret av Deformed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skamesjå... elementene koster 1050,- stk, så trengs litt kryssfiner, skruer, lekter, lim, tolex/kunstskinn, hjørnebeskyttere og slikt... Men si 3700 da? Har jeg ei timelønn på kanskje 20kr ;) ENGL sitt koster rundt 5000, så prismessig tar jeg flatt av. Nye sirkelsaga som må ha gjort noe med hodet mitt :wub:

Kan du velge om du vil ha metall eller stoffgrill, hjul eller gummiføtter og slikt.

Kan vurdere det om du har bilder av tidligere prosjekter og vise til?

Ikke for å være kjip...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.