Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

[Lord Nelson] Oppdatert 06.01.09


Lord Nelson

Anbefalte innlegg

Kunne du sagt litt om G-Major'en? Fordelar og ulemper? Vurderar sterkt å kjøpe ein sjølv.

Ein fin fin boks. Tek litt tid å bli vane med å skru på den. Anbefalar å lesa gjennom den 1000 sider lange manualen. Effektane er gode, og prisen er langt frå avskrekkande

Kos den Exploreren. Skal ikke selge? hehe

Kjem ikkje til å selja den med det første, men du kan jo berre kjøpa ein ny :)http://willcuttguitars.com/details.asp?stock_id=5023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Lurte litt på en ting mr Nelson...

Har du prøvd å kjøre Diezel og Bognerkabinettet samtidig på en Herbert topp?

Skal ha meg et ekstra kab,men usikker på hvordan det låter.. Om noen av kabinettene spiller ut det andre, spiller høyere osv osv...

Har ikke testa det selv enda heller, og er gira på å plukke opp et Bogner kab til uka. Diezel må jeg vel vente noen måneder på sikkert.

Får vel sjekka det selv også, men ikke før til uka en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bogner standard kabinetta er 16 ohm, og eg reknar med diezel kabinettet ditt er 8,så det vert litt kluss der. Übercabet til Bogner er 8. Største skildnaden er front/rear loadinga. Eit av kvar er sikkert knall, men har ikkje prøvd. Av det eg kan sei på grunnlag av lyden på øvingane er at Bogner kabet kanskje er ein liten smule mørkare, men eg vil tru at gitarar og hender har større innverknad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
den polka doten . er det orginal skikkelige saker? kva merke er det? gibson eller custom sak?

Den er laga av ein lokal gitarmakar i Tempe, AZ som eg ikkje hugsar kva heiter akkurat no. Det er absolutt skikkelege saker. Neckthrough, ibenholt gripebrett, OFR og superdistortion pups. Einaste som er litt irriterande er at det berre er 21 band. Skulle hatt eit til av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.