Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mastodon


Cerpin Taxt

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du mobber ikke gutta i DT her ass. Da river folk gitaren ut av armhøla og kommer hyttende med neven.

Jeg ser ingen hyttende never noe sted, jeg...

Jeg bare stiller meg uforstående til utsagnet om at medlemmene i Dream Theater har store egoer, da samtlige er svært jordnære og ydmyke folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som sier at det er galt å spøke, men måten de bruker ordet 'gay' om og om igjen vitner om fremtreden ignoranse. Forståelig hvis det kommer fra munnen til en kvisete fjortenåring, men Mastodon består av voksne folk. Det er rett og slett barnslig.

For meg virker det som de overdriver såpass at enhver tosk skjønner at de fjaser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som sier at det er galt å spøke, men måten de bruker ordet 'gay' om og om igjen vitner om fremtreden ignoranse. Forståelig hvis det kommer fra munnen til en kvisete fjortenåring, men Mastodon består av voksne folk. Det er rett og slett barnslig.

For meg virker det som de overdriver såpass at enhver tosk skjønner at de fjaser.

Fjaser? Nei, de har jo helt rett. Dream Theater er et band bestående av homser, som spiller homsemusikk. Men det er jo ikke så rart, man må jo nesten være homse for å svelge vokalen til mr. LaBrie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som sier at det er galt å spøke, men måten de bruker ordet 'gay' om og om igjen vitner om fremtreden ignoranse. Forståelig hvis det kommer fra munnen til en kvisete fjortenåring, men Mastodon består av voksne folk. Det er rett og slett barnslig.

For meg virker det som de overdriver såpass at enhver tosk skjønner at de fjaser.

Fjaser? Nei, de har jo helt rett. Dream Theater er et band bestående av homser, som spiller homsemusikk. Men det er jo ikke så rart, man må jo nesten være homse for å svelge vokalen til mr. LaBrie.

Og vokalen til Axl Rose er det mest macho på denne jord... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som sier at det er galt å spøke, men måten de bruker ordet 'gay' om og om igjen vitner om fremtreden ignoranse. Forståelig hvis det kommer fra munnen til en kvisete fjortenåring, men Mastodon består av voksne folk. Det er rett og slett barnslig.

For meg virker det som de overdriver såpass at enhver tosk skjønner at de fjaser.

Fjaser? Nei, de har jo helt rett. Dream Theater er et band bestående av homser, som spiller homsemusikk. Men det er jo ikke så rart, man må jo nesten være homse for å svelge vokalen til mr. LaBrie.

Og vokalen til Axl Rose er det mest macho på denne jord... :rolleyes:

Ikke mest macho på denne jord, men ganske så mye mere macho enn James' sin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mest macho på denne jord, men ganske så mye mere macho enn James' sin ;)

Høyst diskutabelt.

Tja. Blandt DT fans kanskje.

Vel, at Axl låter 'røffere' er det liten tvil om. For meg høres han derimot ikke noe mindre ut som en kjerring av den grunn. Eller mener du at Janis Joplin låt mer macho enn Axl igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mest macho på denne jord, men ganske så mye mere macho enn James' sin ;)

Høyst diskutabelt.

Tja. Blandt DT fans kanskje.

Vel, at Axl låter 'røffere' er det liten tvil om. For meg høres han derimot ikke noe mindre ut som en kjerring av den grunn. Eller mener du at Janis Joplin låt mer macho enn Axl igjen?

Fordelen er at en mann som synger som en kjerring kan være knall. Men en mann som synger som en homse er noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen er at en mann som synger som en kjerring kan være knall. Men en mann som synger som en homse er noe helt annet.

Jeg for min del digger Freddie Mercurys synging. Og Halfords. Vil ikke si at Labrie høres ut som noen av disse.

Hehe. Jeg tenkte å nevne Halford, fordi han synger vel i som ei kjerring i den grad at han synger lyst.

Var heller ikke så veldig seriøst ment gitt. Men ingen kan vel oppriktig mene at LaBrie er en bedre vokalist enn Axl Rose. LaBrie er jo DT svake ledd, et ledd som gjør bandet mye mindre interessant enn det kunne ha vært synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.