Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mastodon


Cerpin Taxt

Anbefalte innlegg

Og jeg som egentlig ikke liker metal. Jeez, så bra. Jeg fikk Leviathan for et halvt år siden, og har nå hørt på Blood Mountain i et par uker. Det knuser Leviathan.

For meg var dette albumet en reddende engel. Jeg hadde sett frem til et par album i år, spesielt da fra The Mars Volta, men det endte opp som en time med gitarrunking.

Heldigvis leverer Mastodon. Blood Mountain har vekket lysten til å spille gitar igjen.

Album of the year, syntes nå jeg.

http://www.mastodonrocks.com/ecard/

Endret av Cerpin Taxt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har bare hørt dem live, men da syntes jeg ikke de var noe stas... oppvarmingsbandet til maiden i spektrum i fjor. de spilte jævli høyt, men det var jo bare bråk etter min mening.

Hihi, så dem før Maiden i fjor jeg og. Sugde hardt der og da hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bare hørt dem live, men da syntes jeg ikke de var noe stas... oppvarmingsbandet til maiden i spektrum i fjor. de spilte jævli høyt, men det var jo bare bråk etter min mening.

Hihi, så dem før Maiden i fjor jeg og. Sugde hardt der og da hvertfall.

HAHA! De sugde så hardt da de varmet opp for maiden i fjor! :lol: d var en skam! kansje d var derfor maiden valgte dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spektrum gjorde jo det sjakktrekket å spille hip-hop før Mastodon gikk på scenen da, så folket jublet når Mastodon gikk på. Hørte ikke hva de spilte da, for de spilte jævla høyt. Men jeg så at trommisen var god. Og det er han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mobber ikke gutta i DT her ass. Da river folk gitaren ut av armhøla og kommer hyttende med neven.

Kanskje ikke veldig lurt å dømme et band etter en oppvarmingsjobb heller? Jeg så Soilwork varme opp for In Flames i 02 og det var langt ifra særlig spennende, på noen måter. Men så hadde de også liten tid (både på lyd og på scenen) og halvparten av scenen. Men Soilwork er jo et jævla bra band.

Endret av JonnyPonny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.