Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Boss GT-8 Eller Line 6 Pod XT LIVE


Anbefalte innlegg

hvis dere hadde valget mellom disse to. hvilken ville dere valgt? Ta med begrunnelse.

Jeg syntes gt 8 er mer oversiktlig en pod xt live. men jeg har ikke rpøvd noen av de så kanskje ikke pod'n er så uoversiktlig allikevel??

Endret av Strat fan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut ifra min erfaring med Boss GT-6 ville jeg når tatt etterfølgeren Har ikke tid til å skrive så lang begrunnelse nå, men hovedvekten ligger på valgmuligheter, og lyd. Patchene som følger med låter som regel dritt, men lærer du deg å bruke preampene riktig, og bruke eq`en blir faktisk lydene hvor gode som helst. Plugger du inn i en god amp, blir det så klart også mye bedre resultater.

I tillegg kan du kjøre over den med traktor uten at noe skjer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler da Line6 POD Live

Genial software editering

Stor erfaring og suksess på området

Enkel og brukevennelig (live også)

GODE effekter

BEDRE amp simuleringer

KONGE lyd

Eneste minuset jeg kommer på er at ikke tap tempoet holder seg ved programbytte.

...Men det er nettop fordi man bytter program. Men det hadde vært kjekt hvis tempoet holdt seg.

Jeg er strålende fornøyd etter snart et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...live'n har alle fotkontrollene (må da være upraktisk å ha liggende hjemme, så stor..?)

Kjekt å ha når han har kommet ut av rommet da...

Jeg mener softwaret til Line6 er overlegent Boss, menmen. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vel kjøre på med fotkontrollere på den vanlige podden, så kan en ta med andre kontrollere når man skal spille live. holder vel lenge med vanlig fb4 sku jeg tru.

ellers er podden klart best med tanke på direkte opptak. har ikke vært borti sånt til gt-8, men er temmelig sikker på at podden er suverent best på nedlasting av patcher også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

av og på bryteren på pod xt er ikke av beste kvalitet. har vært borti flere som har hatt samme problem. poden skrur seg av når den vil og til slutt skrur den seg ikke på i det hele tatt på grunn av dårlig kontakt i bryteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir nok en en pod xt live om et par dager.

den er ny men mye billigere siden den er kjøpt i United States Of America.

må dog kjøpe adapter som passer det norske nettet men det komer ikke på så veldig mye.

Endret av Strat fan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.