Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny sang, Akustisk


complex

Anbefalte innlegg

1) sett på noe effekter og no eq greier .. Det låter litt for tynt..

2) den gitaren der tåler ikke den dype c´en :P Hehe ...

Joda..

Var da ok dette. Veldig typisk numetal riff da igrunn..

Og den stemminga gjør sånn at gitaren skurrer så mye at det ikke er så kult .. Man hører at c-en henger å slenger ;) hehe

Kul den andrestemme harmonien , den på 8-delene...

Men for å være ærlig , og det er vel det som er poenget med tråden , såvel som å få oppmuntring til å gjøre nye ting . Og det får du , for jeg syntes du har mange kule ideer , og du tenker kult noen steder . Men riffet er lissom ikke no særlig ektraordinært, det er ikke spesielt lissom .. I lengden da med et riff høres det litt kjedelig ut ..

Og mitt tips nr 2 , som jeg tror er det viktigste . Du tar opp så sinnsykt MANGE låter , stadig vekk er det noe nytt her . Og alle de sangene du legger ut her , virker det som om du EGENTLIG har flere tanker på hvordan du skal fullføre , men du gjør det ikke .. Bruk litt lengre tid på sangene ,så du blir fornøyd med hver sang , sånn at ting ikke blir halveis men helveis . Jeg tror at om vi hadde hørt et ferdig produkt av deg , som du hadde holdt på med i lengre tid , og som du hadde tenkt godt igjennom osv , at vi da hadde blitt imponert . For jeg tror du tenker kult , men du har ikke tålmodighet til å holde en sang til den er ferdig ? skjønner du?

Dette er IKKE på noen måte ment for å kjefte , og jeg tror og håper at det var konstruktivt og at du tenker litt etter på det ..

Keep up the good work :)

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) sett på noe effekter og no eq greier .. Det låter litt for tynt..

2) den gitaren der tåler ikke den dype c´en :P Hehe ...

Joda..  

Var da ok dette. Veldig typisk numetal riff da igrunn..  

Og den stemminga gjør sånn at gitaren skurrer så mye at det ikke er så kult .. Man hører at c-en henger å slenger ;) hehe

Kul den andrestemme harmonien , den på 8-delene...

Men for å være ærlig  , og det er vel det som er poenget med tråden , såvel som å få oppmuntring til å gjøre nye ting . Og det får du , for jeg syntes du har mange kule ideer , og du tenker kult noen steder . Men riffet er lissom ikke no særlig ektraordinært, det er ikke spesielt lissom ..  I lengden da med et riff høres det litt kjedelig ut ..

Og mitt tips nr 2 , som jeg tror er det viktigste . Du tar opp så sinnsykt MANGE låter , stadig vekk er det noe nytt her . Og alle de sangene du legger ut her , virker det som om du EGENTLIG har flere tanker på hvordan du skal fullføre , men du gjør det ikke .. Bruk litt lengre tid på sangene ,så du blir fornøyd med hver sang , sånn at ting ikke blir halveis men helveis . Jeg tror at om vi hadde hørt et ferdig produkt av deg , som du hadde holdt på med i lengre tid , og som du hadde tenkt godt igjennom osv , at vi da hadde blitt imponert . For jeg tror du tenker kult , men du har ikke tålmodighet til å holde en sang til den er ferdig ? skjønner du?

Dette er IKKE på noen måte ment for å kjefte , og jeg tror og håper at det var konstruktivt og at du tenker litt etter på det ..

Keep up the good work :)

Nilsefix

Har vell fullført 28 sanger på to år ;)

Det er vell nok d. Dette er egentlig bare et utgangspunkt.. Pleier alltid starte på et riff. Så tar jeg d opp, fordi jeg skal huske d.. Åsså senere så lager jeg sangen.

Jeg gjør opptak fordi jeg skal klare å huske alle riffa, da slipper jeg å skrive ned osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

complex :

det er jo det som er poenget mitt ..

Ingen av de du har lagt ut her er lissom komplette .. De er halveis ferdig som regel , og du sitter lissom igjen med en feeling at det er en skisse ... selvom dette faktisk da var en skisse ( ? ) ..

Jobb litt lengre med låtene , og vær helt fornøyd . Bruk alle ideene .. Merker jo at det er mer du egentlig hadde tenkt å gjøre på en låt når du leggern ut her ... Tror jeg iallefall ..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

complex :  

det er jo det som er poenget mitt ..

Ingen av de du har lagt ut her er lissom komplette .. De er halveis ferdig som regel , og du sitter lissom igjen med en feeling at det er en skisse ... selvom dette faktisk da var en skisse ( ? ) ..

Jobb litt lengre med låtene , og vær helt fornøyd . Bruk alle ideene .. Merker jo at det er mer du egentlig hadde tenkt å gjøre på en låt når du leggern ut her ... Tror jeg iallefall ..

Nilsefix

ingen er komplette nei.. Alle er en skisse ja.. Men har det noe med at jeg bruker mindre tid på låtene.`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja-og da ?

Hvorfor lager du ingen hele låter da?  

hvorfor bare ta opp skisser? skjønner ikke opplegget ...

Hvis jeg kommer på et riff.. så tar jeg d opp.. (med en gang) Ettertid hvis jeg har bestemt meg for å bruke dette riffet, så begynner jeg å lage en sang. Dette tar jeg ikke opp før jeg er helt 110% ferdig.

Jeg tar opp for d skal være lettere å huske for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.