Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp Boffen med effekt valg!


Boffen

Anbefalte innlegg

Klon Centaur har jeg hørt veldig mye positivt om. Problemet er vel at det er 3 måneders ventetid på den, og ikke minst koster den 3 ganger så mye som nypris om du skulle være så heldig å komme over en brukt en.

Helt grei den, men jeg tror de fleste vil ha problemer med å skjønne no av prisen når de hører hva den gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort fortalt, er ute etter ett par pedaler:

Vreng: Hva vil dere anbefale? Vet bare at jeg vil ha noe a lá Supercharger eller Tonebone Hot British. Rundt 3500 kroner.

Boost: Har mer eller mindre bestemt meg for en TS-9, om pengene strekker til, muligens en keeley modda. 1500 kroner. (Max!)

Klang: Har sett litt på Holy Grail'en, forslag mottas med takk. 1500 kroner. (Max!)

Delay: Aner ikke hvor mye jeg vil bruke. Alt fra dd-6 prisklassen til t-rex replica. 3500. (Max!)

Vil selvfølgelig foretrekke brukt, så dere må gjerne hjelpe meg å finne ting på bruktmarkedet.

Når det gjelder vrengpedal så vil jeg anbefale deg Klon Centaur. Denne er ikke så mye vrengpedal i seg selv, men den får virkelig frem vrengen i forsterkeren. Ellers ville jeg gått for en Keeley modda DS-1

Til boost ville jeg heller gått for en BOSS MT-2 Metal Zone.

Styr unna BOSS Chorusene unntatt de gamle CE-1 og CE-2.

Tror du bytta litt om på hva som er Boost og hva som er vrengpedaler der :P

Mine forslag:

Vreng: En av de du nevnte :P

Boost: Xotic RC Booster, BJF Red Rooster Booster, ZVex Super Hard on

Klang: Ingen anelse egentlig (i den prisklassen i hvertfall) :P

Delay: T-Rex Replica, DLS EchoTap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort fortalt, er ute etter ett par pedaler:

Vreng: Hva vil dere anbefale? Vet bare at jeg vil ha noe a lá Supercharger eller Tonebone Hot British. Rundt 3500 kroner.

Boost: Har mer eller mindre bestemt meg for en TS-9, om pengene strekker til, muligens en keeley modda. 1500 kroner. (Max!)

Klang: Har sett litt på Holy Grail'en, forslag mottas med takk. 1500 kroner. (Max!)

Delay: Aner ikke hvor mye jeg vil bruke. Alt fra dd-6 prisklassen til t-rex replica. 3500. (Max!)

Vil selvfølgelig foretrekke brukt, så dere må gjerne hjelpe meg å finne ting på bruktmarkedet.

Når det gjelder vrengpedal så vil jeg anbefale deg Klon Centaur. Denne er ikke så mye vrengpedal i seg selv, men den får virkelig frem vrengen i forsterkeren. Ellers ville jeg gått for en Keeley modda DS-1

Til boost ville jeg heller gått for en BOSS MT-2 Metal Zone.

Styr unna BOSS Chorusene unntatt de gamle CE-1 og CE-2.

Tror du bytta litt om på hva som er Boost og hva som er vrengpedaler der :P

Mine forslag:

Vreng: En av de du nevnte :P

Boost: Xotic RC Booster, BJF Red Rooster Booster, ZVex Super Hard on

Klang: Ingen anelse egentlig (i den prisklassen i hvertfall) :P

Delay: T-Rex Replica, DLS EchoTap

Går og ann å bruke MT-2 som booster faktisk. En stiller bare ikke inn noe vreng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette clean boost greiene er da faen meg 9 av 10 ganger bare tull, og hvem har plass til en boost pedal anyway. men så er jeg også på fylla igjen da. well anyho, jeg har både Klon og BJfe og bruker ingen av delene. Hva faen skal du med mer av samme lyden? TS9 all the way.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.