Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Digitech Bad Monkey


anray

Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig aldri hatt noe til overs for Digitech, men denne pedalen falt jeg pladask for. Jeg har testet mange pedaler og effekter men har liksom aldri funnet noe jeg virkelig liker. Men med denne pedalen holdt det med noen få anslag på strengene og jeg var solgt. Det står Tube Overdrive, men den låter selvsagt ikke som rør, det er umulig å få til uten rør, men den låter faktisk utrolig varmt og jeg bare digger den. Den fungerer vel nesten som en booster, men overdrive også hvis gain skrus på maks. Så hvis noen trenger å fete opp clean lyden litt og vil ha en varmere tone, anbefales denne pedalen på det sterkeste av meg ivertfall. Fungerer helt utmerket til blues. Billig var den også, kostet ikke mere enn kr: 595,- hos www.gdg.no

Thumbs up!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott pedal det, kjøpte selv en hos Georgi i fjor sommer. Sammen med en Strat inn i en Fender Twin Reverb låt den helt hinsides bra, og fungerte også greit med XTC'en jeg hadde. Den låt kanskje litt for snillt til å være helt min smak sammen med en hi-gain amp, men absolutt en utrolig bra pedal for pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott pedal det, kjøpte selv en hos Georgi i fjor sommer. Sammen med en Strat inn i en Fender Twin Reverb låt den helt hinsides bra, og fungerte også greit med XTC'en jeg hadde. Den låt kanskje litt for snillt til å være helt min smak sammen med en hi-gain amp, men absolutt en utrolig bra pedal for pengene.

Så du handler hos Georgi du også, trivelig fyr det. Handler bare der jeg nå, og får alltid bra service. Jeg trodde ikke denne pedalen skulle være så bra, siden den var så billig og fra digitech, men ble jaggu kjempe overasket der ja. Artig å se at det er flere her som har positive opplevelser med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat Georgi:

"du får det du betaler for"

"Hvorfor kjøpe gibson når du får dobbelt så mye gitar for pengene med fender"

"Fender funker til så og si alt"

Når det er sagt har jeg svidd av utrolig mye spenn i den sjappa :D Alltid bra service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvorfor kjøpe gibson når du får dobbelt så mye gitar for pengene med fender"

"Fender funker til så og si alt"

Dette stemmer jo!

Ja, enkeltting som introen til Sweet child of mine er ikke så lett å dra med en stock Stratocaster, men med en humbucker i stolen, kan den gjøre nesten alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.