Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Morten-T

Medlem
  • Innholdsteller

    58
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    2

Morten-T vant dagen sist Desember 26 2019

Morten-T hadde mest likt innhold!

Om Morten-T

Profile Information

  • Kjønn
    Mann
  • Bosted
    Trondheim
  • Interesser
    Vintage-type gitarer, ølbrygging, vinylplater

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Morten-T's Achievements

Nybegynner

Nybegynner (3/6)

131

Nettsamfunnsomdømme

  1. Hadde en slik som jeg angrer på at jeg solgte: B3 Phoenix.
  2. ES-175'en fra 1960 både låter og ser kul ut😊
  3. Ja, måtte kjenne min besøkelsestid her og slå til før den ble solgt. Savnet den grønne Novo-en jeg hadde tidligere, men den ble litt for lik en annen gitar jeg har med tele bridge pickup og gold foil i neck. Denne derimot har Amalfitano tele i bridge og P45 i neck. P45 er som en P90 men med en magnet i stedet for to, gir en mer Jazzmaster-aktig tone. Fireveis pickup-velger gjør at man får en ekstra innstiling med seriekobling av pickupene for mer humbucker-lyd.
  4. Måtte vente med bilder til den nyest ankomne var i hus:
  5. Stemmer det. Kunne ikke la vær når en med de spesifikasjonene dukket opp Bilder kommer til uka
  6. Kjenner igjen flagget på baksiden. Det ser ut til å være en såkalt "American vintage 52 reissue Telecaster" Bruktpris ligger vel i 10-15 -tusen klassen.
  7. Heisann, det var jeg som solgte deg denne og som kjøpte den av Fano-man. Skal se om jeg finner infoen om at det var forløperen til AVRI-jazzmasterene. Nydelig gitar i hvertfall ❤️
  8. Keeley Magnetic Echo, «tapedelay» med modulasjon Har litt kosmetiske merker i lakken, men fungerer utmerket. Fint alternativ til Strymon El Capistan etc. Original boks medfølger. Produktlink: https://vintagegitar.no/422-effekter/keeley-effects/3551-keeley-magnetic-echo-delay Nypris: 1990 kr Byttes i reverb, kul fuzz, OD, Dist, eller annet gøy +/- mellomlegg. Holder til i Trondheim. Kan selges for 800kr https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=147579505
  9. Hadde en periode den grønne Serus-T-en vist i andre post. Solgte kun fordi jeg ville gå for en mer tradisjonell tele. Har også tafset litt på noen på Vintagegitar. Halsene er helt fantastiske på de. Kunne tenkt meg en skikkelig bling Serus-J
  10. Spot on, hehe. Takk for gode tips folkens.
  11. Kjøpte den av barberer fra Brummundal som bestillte den selv Liker Nicke Andersson-vibbene.
  12. Er veldig glad i Bigsby og Jazzmaster/jaguar-trem som kan dras opp og ned. Med en gang man begynner å "wobble" på en strat lager armen hulrom i blokka. (Har prøvd rørlegger-tape etc. ) Derfor: Hvor finner jeg slike gode løsninger (tremolo-blokker) der man kan stramme armen på dette vistet for et holdbart resultat? (vet PRS har en tilsvarende løsning)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.