Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

master_k (6)


Anbefalte innlegg

IMG_0134.jpg

19 år gammel streber fra Molde (rettere sagt like utenfor). Bildet er fra en konsert på Rosendal Kino. Har spilt piano siden jeg var 7 (1/2). Begynte å spille klassisk rundt ni års alderen. Tre siste åra på videregående begynte jeg å interessere meg for rock i pianosammenheng. Det var da jeg oppdaget den fabelaktige prog-rocken fra slutten av 60 og begynnelsen av 70 tallet. Kan liste opp banda jeg hører på. Det går mye i Soft Machine, Caravan, Camel, Egg, Hatfield & The North, Pink Floyd, Yes, Genesis, King Crimson, Høst, ELP, Robert Wyatt og Matching Mole.

Favorittbandet på barneskolen var forøvrig The Doors, så det har satt mye spor i min spillestil. Samt klassisk musikk. Nå til dags har jeg lyst til å bevege meg over til jazz.

Plukket opp gitaren i 9ende og lærte mine første grep. Etter det har det bare gått oppover. Bruttern' hadde alle de gamle Metallica skivene (opp til s/t) på MC. Hørte mye på disse skivene da jeg var 4-5 år :) Hoho. Gjenoppdaget metal da jeg begynte på videregående, mye takket være gitaren. Da gikk det mye i Pantera og Slayer, som utviklet seg til mer thrash metal, death metal og black metal.

Hører stort sett på alt fra psykedelisk rock til black metal (finn ut alt i mellom sjøl).

Gikk rockelinja på Trøndertun Folkehøyskole der jeg hadde piano som hovedinstrument.

Planer fremover: Skal jobbe neste halvår til å få nok penger til en stor reise. Det blir swell.

Hei og hå!

Endret av master_k
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.