Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Coheed & Cambria


onanym

Anbefalte innlegg

Føler det er på tide med en tråd om disse da de kommer mer og mer fram i de tusen hjem, og mange her sikkert kommer til å se de på Roskilde/Quart...

så lurer jeg på, de har jo de merkeligste tekstene jeg har vært borti siden Pink Floyd uten at de er spesielt dype, bare veldig abstrakte... noen som har sider til noe tolkninger av tekstene dems? Så har jeg hørt at det er noe med en tegneserie eller no, hva er dette?

PS: NP: C&C - Cuts marked in the march of men (acoustic) (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, lett! Den fenget ved første lytt, mens nå er det Everything evil, in keeping secrets of silent earth, godfathers lollipop og the final cut som er mest spilt, da de krevde noen gjennomhøringer før de satt seg :P De har etpar fete akustiske opptak og, bla av welcome home, bare synd det er MTV produksjon og dermed sensurert tekst, bastardene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coheed & Cambria er et veldig fett..

Jeg vil si at vokalisten skiller seg veldig ut i forhold til andre band. Og da mener jeg positiv. Får litt Michael Jackson feeling på noen av sangene, vokalmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig band. Men jeg tåler ikke vokalisten. Den stilen er grei, men han minner meg om de fleste skrikerne i nye Amerikanske metalband i måten å overdrive på. Det blir så mye og smør på flesk på bløtkake at det bare blir teit og nesten parodisk etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk delvis sjokk da jeg hørte vokalen! :P

Trodde seriøst det var ei dame som sang før jeg da fant ut at det var en mann!

Hør vokal på denne videoen: http://video.google.com/videoplay?docid=-3...=coheed+cambria

Pøh, det er ingenting ;) sjekk denne http://video.google.com/videoplay?docid=47...everything+evil *gni seg i øya av å se en så diger mann med så lys stemme... tenker muse møter mars volta og som nevnt michael jackson :P men akk så fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.