Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny gitar til sommeren


G2A

Anbefalte innlegg

Hei!

Har tenkt å skaffe meg en ekstra gitar til sommeren. Jeg er ikke sikker på hvor mye penger jeg greier og sope inn ... Tenker i prisklassen 2000-6000 kroner. Det skal være en gitar egnet til rock, altså sånn AC/DC, Aerosmith, Guns N' Roses. Den skal ha en veldig fet (både i betydningen "bra" og i ordets virkelige betydning). Jeg har nå en Gretsch-gitar, som har en veldig tynn lyd. Jeg liker gitaren veldig godt, men jeg har nå spilt i snart 3 år (riktignok bare i rykk og napp ...) og føler meg klar til å begynne å spille litt lead, og da synes jeg gitaren kommer litt til kort.

Vil ha så mange svar som mulig, gjerne også med lydfiler slik at jeg får hørt hvordan gitaren høres ut. Har selvsagt tenkt å prøve gitarene selv før jeg kjøper dem, men vil gjerne begrense antallet gitarer jeg må prøve ut. Grunnen er at jeg føler meg så dum når jeg prøver gitarer i gitarbutikker ...

Gitaren trenger ikke å ha slik whammy-bar eller hva-den-greia-på-gitaren-heter. Den spaken altså.

Endret av G2A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.