Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

hyl i gitaren


lars nasty

Anbefalte innlegg

Du har hørt Zakk Wylde-vrælet? Det får du ikke til på vanlig måte. Det kan nok hende at mange har samme frekvens, men jeg kan like gjerne dra overtoner som om gitaren skulle hatt noenogtredve bånd i vanlig tone, og fordi jeg ikke trykker ned strengen høyere en rundt 12 bånd eller noe kan man legge på en ganske voldelig vibrato.. Men lyden blir definitivt annerledes, kan ikke si noe veldig mye mer utfyllende da jeg ikke kjenner fysikken bak det..

Jeg får orgasme av en AH som avslutter en lang bend.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har hørt Zakk Wylde-vrælet? Det får du ikke til på vanlig måte. Det kan nok hende at mange har samme frekvens, men jeg kan like gjerne dra overtoner som om gitaren skulle hatt noenogtredve bånd i vanlig tone, og fordi jeg ikke trykker ned strengen høyere en rundt 12 bånd eller noe kan man legge på en ganske voldelig vibrato.. Men lyden blir definitivt annerledes, kan ikke si noe veldig mye mer utfyllende da jeg ikke kjenner fysikken bak det..

Jeg får orgasme av en AH som avslutter en lang bend.

begynn å hør på pantera da..

Slutten på cemtary gates er jo helt extremt.

Han drar han vel vib armen opp så det hyler myyyee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har hørt Zakk Wylde-vrælet? Det får du ikke til på vanlig måte. Det kan nok hende at mange har samme frekvens, men jeg kan like gjerne dra overtoner som om gitaren skulle hatt noenogtredve bånd i vanlig tone, og fordi jeg ikke trykker ned strengen høyere en rundt 12 bånd eller noe kan man legge på en ganske voldelig vibrato.. Men lyden blir definitivt annerledes, kan ikke si noe veldig mye mer utfyllende da jeg ikke kjenner fysikken bak det..

Jeg får orgasme av en AH som avslutter en lang bend.

begynn å hør på pantera da..

Slutten på cemtary gates er jo helt extremt.

Han drar han vel vib armen opp så det hyler myyyee

Mener å ha hørt en plass at en eller annen sto bak scenen og tråkka på en boks. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.