Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender Showcaster


sinnamusikk

Anbefalte innlegg

Strat på steroider? Har jo kommet Showmastere i Highway 1-serien til Fender som ligger under 10.000, men det er da bedre med en ordentlig Strat, eller enda bedre... EN TELE!!!!!!!! Du kan jo prøve å maile musikkland, www.musikkland.no/ , de har vel noe av Norges laveste priser, og svarer veldig hyggelig på forspørsler er min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirk bruker jo også Gibson gitarer da... så jeg aner ikke åssen avtale han har med ESP ;-)

Showmaster blir bare feil. Super-strats skal jo ikke produseres av Fender selv, hehe.. :-D

Squier har forresten også en showmaster modell, men den er vel ikke av samme kvalitet som Fenderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nilsefix' date=' hva i (...) er det du snakker om, rockere med stratter finnes det da vel nok av, kirk Hammett på One f.eks...[/quote']

er jo klar over det . Men fortsatt ,, de ser lissom litt mer heavy ut , så jeg tenkte kanskje det var et lite stunt fender gjorde for å rekke ut til de som IKKKE bruker strat da :P

skjønner?

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde? Ok, verdens første serieproduserte el-gitar kom fra Sarpsborg, rett etter kom Leo og gutta med The Amazing Strat, og, et par år etter kom Gibson. Men jeg kan være enig i at ESP kanskje er ute etter et lit mer Heavy-rock-image enn det fender vil ha

Og, Integrum, Fender ble startet av Leo Fender

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og' date=' Integrum, Fender ble startet av Leo Fender[/quote']

Skjønner fortsatt ikke hva du snakker om :? Hvorfor i helsike drar du inn Leo Fender? Og ja, jeg vet svært godt hvem mannen var.

Jeg sa bare at jeg ikke syns Super-strats skulle bli produsert av Fender. Litt bedre forklart vil det si at jeg syns at Strat-gitarer med humbuckere, Floyd Rose og forlengede horn skal produseres av merker som Jackson/Charvel, Ibanez, ESP etc. EKTE Strat'er skal selvsagt produseres av Fender, men det blir feil at de skal liksom måtte gjøre om den originale varen for å selge mer. Det blir for dumt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.