Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trickster


Anbefalte innlegg

Hei hei, tenkte jeg skulle legge til en liten presentasjon av meg selv.

Har desverre ingen bilder av meg selv - dere får klare dere uten! :)

Navnet mitt er Frank Tore Tjørhom, og jeg kommer fra Jæren. Jeg er den dag i dag 15 år, og har spilt gitar siden jeg var cirka 13. Har selvsagt også spilt andre instrumenter, som Xylofon, som jeg spilte da jeg var liten, klarinett, og nå for tiden - bassgitar. Har dessverre ingen egen bassgitar.

Det må også nevnes at jeg kan litt teori innen piano, og jeg har tenkt å begynne å lære litt mer piano nå ;)

Den første gitaren jeg fikk, var en billig Yamaha Pacifica. Den står nå og støver i et hjørne, da jeg har fått meg en noe bedre Ibanez. Forsterkeren min ble en Cube 15, som også står og støver, siden jeg for tiden bruker en Korg Toneworks AX3000G gjennom anlegget på pc-en. Har forresten fått låne en klassisk gitar (en nylonstrenger med 12 bånd kalles klassisk, eller tar jeg feil?) av en bekjent.

Jeg spiller så mye jeg kan daglig, minst to timer, og jeg liker å spille en del rock, metall, blues og slikt. Med tiden kommer jeg antagelig også til å ta fatt på jazz B)

Ellers liker jeg å drive med tegning, lesing, lekser, data og film.

Takk for oppmerksomheten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg liker faktisk å lese lekser. Da mest med tanke mot Norsk, Samfunn, KRL og Natur og Miljø. Matte, derimot... :P

tøft at han liker å gjøre lekser da! bare ikke la det gå mye utover musikken :)

uansett, hvordan blir lyden med korgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøft at han liker å gjøre lekser da! bare ikke la det gå mye utover musikken :)

uansett, hvordan blir lyden med korgen?

Joda, lekser er kult.

Angående Korgen er den meget imponerende, etter litt tweaking, selvsagt. Fant forresten en grei side med en del patches fra de forrige modellene pluss patcher fra folk som har sendt inn. På de forrige modellene var det blandt annet innebygget hendrix, page og halen-patcher som var greie som utgangspunkt.

Det gikk sånn passe greit an å stille de inn på den nye, noe var forandret, men det gikk stort sett bra.

Etter det var det en del 'tweaking', og nå er jeg kjempefornøyd. Jeg hater derimot synthesizer effektene. Spesielt de kjent som ESS.

Jo, imponerende teknologi på ESS, men ubrukelig! Shredde med bare å holde en tone, liksom. Unødvendig. Lyden var heller ikke særlig imponerende på den - hørtes ut som gammel commodore-musikk :D

Kort sagt er den helt rå. På linje med en Pod, tør jeg påstå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 4 weeks later...

Fett bilde (AC/DC)!! :D Eller er det avatar det heter?

Hehe, jo, takk, det er AC/DC ;)

Det er kanskje på tide å få meg ny avatar. Hva sier dere? :)

Er fra Egersund selv, så det var hyggelig å se at det er andre rogalendinger her. Daue saue me raue aue men nå he ann fengje vengje ao

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.