Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp oss få Z.Vex effekter til Norge!


Cerpin Taxt

Anbefalte innlegg

Skrev dette i den siste posten min på "Matt B`s gitarer", men jeg føler det burde ha sin egen topic.

Jo, VI TRENGER Z.VEX EFFEKTER I NORGE! Zachary Vex har nermest fått kultstatus innen effektbransjen. Artister som Muse, Red Hot Chillipeppers, The Smashing Pumpkins, The Strokes osv. bruker alle flere av disse sinnsykt fete håndlagede effektboksene. Han har også laget verdens minste rør-amp, nemlig NANO HEAD, somer på en halv watt! Denne blir brukt nå mye i studio, da den gir en helt unik og varm tone du ikke kan få med noen annen amp. Derfor ber jeg alle sjekke siden til Zachary Vex, www.zvex.com. Liker dere det dere ser håper jeg dere sender mail til Mario`s Musikk (www.marios.no) angående dette (en slik stor og kvalitetsrettet nettforhandler er det beste) , hvor dere ønsker at de skal ta de inn. Får de stor nok etterspørsel er vi kanskje heldige nok til at de inn :D

Takker på forhånd for hjelpen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Mario`s Musikk (www.marios.no) angående dette (en slik stor og kvalitetsrettet nettforhandler er det beste)

Oppfatningene om nevnte butikk er forskjellige...

Uansett så har du selv sagt at disse pedalene er å få tak i hos Tre'45. Der får du faktisk testet dem før du legger ut lappene. Jeg tviler sterkt på at det lønner seg med flere selgere av slike pedaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Integrum: Vet du hvor lenge slike små Boutique-merker kan holde på, før de kommer til norge?

Jada...vet det.

Men sånn som det stod skrevet i starten virket det som om det var "the current state".. Siden bla. nanohead ble nevnt, som jeg tror ble lansert i 2003..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, tre45 har ikke akkurat vært spesielt behjelpelige, jeg bestillte en Fuzz Factory av de, men har ikke hørt noe fra de siden. Det syntes jeg er ganske dårlig. Noen gitarforhandlere som har bestillt utstyr fra de (tre45) har også fått dårlig eller ingen service. Syntes da en mer tilgjengelig nettbutikk som marios ville vært det beste.Nilsefix: Mario`s har jo greie priser, tror kanskje du kunne fått Loop Junkien til en grei sum. I USA er den ikke så dyr (www.musictoyz.com) så du kunne jo evt fått mario`s til å matche prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du forventer at de skal ringe deg når de får det du har bestilt, så må du nok vente lenge. Hvis du ringer og spør, så svarer de deg. VIl du ha den tilsendt så får du nok det også. Mail funker ikke der i gården, det er selvfølgelig en svakhet. Tre'45 er en mye travlere butikk enn noen andre jeg har vært innom i Oslo og andre steder.

Ring, ring og ring mer... Hvis de ikke kjenner til deg, vil du nok komme litt bak i leksa. Sånn er det bare, overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.