Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Washburn Dimebolt 333


SvartaTosten

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

noen som har en slik?? eventuelt har testa???

hva er bra å hva er ik bra????

hvor mye koster en slik ny????

Send en PM til Skogtroll. Han har en slik.

Mine lille erfaringer med den:

Positivt:

-Rå lyd

-Kult utseende

-Grei å spille på (Har ikke spilt så mye på den, så ikke ta denne så tungt. Er vandt til Wizard II-hals)

Negativt:

-Tung

-Relativt høy profil på stolen.

-Noen vond form for meg som ikke er vandt til det.

NB: Skal ikke si 100% sikkert at det er nøyaktig DEN modellen det er snakk om. Hør med Skogtroll

Endret av bove
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send en PM til Skogtroll. Han har en slik.

Mine lille erfaringer med den:

Positivt:

-Rå lyd

-Kult utseende

-Grei å spille på (Har ikke spilt så mye på den, så ikke ta denne så tungt. Er vandt til Wizard II-hals)

Negativt:

-Tung

-Relativt høy profil på stolen.

-Noen vond form for meg som ikke er vandt til det.

NB: Skal ikke si 100% sikkert at det er nøyaktig DEN modellen det er snakk om. Hør med Skogtroll

ok skogtroll kom med noen gode tips :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Jeg har en sånn øks og den er ubeskrivelig god å spille på, men vi prøver allikevel. Halsen er ganske bred i forhold til hva jeg var vant med, men det var lett å venne seg til. Ellers er fingerbrettet av rosentre som jeg personlig synes er mer enn dugelig å spille på. Finishen er rå og du får simpelten ikke tøffere finish på en metalgitar. Washburn og Dimebag visste helt klart hva de gjorde når de gikk sammen for å lage denne gitaren. Miccene som følger med er washburn sine egenlagde pickups som skaffer deg en veldig crunchy metal tone som du gjerne vil ha, men jeg anbefaler gjerne at du får dem byttet til EMG eller Seymour Duncan pickups som originalt er på gitaren.

Ellers betalte jeg 6500 kroner for den, dog var det en simpel overfladisk ripe i lakken ved knytepunktet mellom halsen og kroppen. Men dette var så lite og ubetydelig at jeg lot ikke det stå i veien for kjøpet av denne vidunderlige gitaren.

Hvis du vil ha en brutal metal tone og et utseende som gjenspeiler lyden, gå for denne gitaren. Uansett, har du sjansen, prøv den før du bestemmer deg for noen ting. Det anbefales sterkt ;)

Endret av Misfit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var ny :P

Men andre steder jeg har sett dem ligger de på alt fra 6 500 til 10 000 kroner. Hvis du bor i nærheten av Sogndal burde du komme deg til en gitarbutikk som heter Loftet. Der selger de gitaren for ca 8500 inkludert original washburn hardcase, inkludert i prisen får du årlig gratis vedlikehold på gitaren om jeg ikke tar helt feil.

Ellers er det noe annet du lurer på er det bare å spørre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var ny :P

Men andre steder jeg har sett dem ligger de på alt fra 6 500 til 10 000 kroner. Hvis du bor i nærheten av Sogndal burde du komme deg til en gitarbutikk som heter Loftet. Der selger de gitaren for ca 8500 inkludert original washburn hardcase, inkludert i prisen får du årlig gratis vedlikehold på gitaren om jeg ikke tar helt feil.

Ellers er det noe annet du lurer på er det bare å spørre! :)

takker takker:) bor et time fra bergen så et lite stykke fra sogndal ja:)

virker som bra gitar dette men spørs om eg må vente litt...litt voldsom gitar for en som ik har spilt i mer en 2 år kansje....

noen bilder hadde jo vert kult å sett !!!

Endret av SvartaTosten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var ny :P

Men andre steder jeg har sett dem ligger de på alt fra 6 500 til 10 000 kroner. Hvis du bor i nærheten av Sogndal burde du komme deg til en gitarbutikk som heter Loftet. Der selger de gitaren for ca 8500 inkludert original washburn hardcase, inkludert i prisen får du årlig gratis vedlikehold på gitaren om jeg ikke tar helt feil.

Ellers er det noe annet du lurer på er det bare å spørre! :)

Gitaren har gått ut av produksjon for en god stund siden. Så kjøp nå! :D

Knallfeit gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.