Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Washburn Dimebolt 333


SvartaTosten

Anbefalte innlegg

skal du ha dime gitar kan du ikke ha emg da!da er det seymourd duncans som gjelder

Enig med deg i det, men det var ikke lommeboka mi ;( Jeg har planlagt å skifte ved neste lønning, kan nesten ikke vente. *Sikle*

Når det gjelder dean er det vel egentlig shit the same? Dimebag spillte vel minst like lenge på washburn som på dean så begge merker er vel like genuint.. Dessuten, spiller det noen rolle uansett? De har produsert utrolig kule modeller begge to, av høy kvalitet. I mine øyne er det bare en smakssak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Enig med deg i det, men det var ikke lommeboka mi ;( Jeg har planlagt å skifte ved neste lønning, kan nesten ikke vente. *Sikle*

Når det gjelder dean er det vel egentlig shit the same? Dimebag spillte vel minst like lenge på washburn som på dean så begge merker er vel like genuint.. Dessuten, spiller det noen rolle uansett? De har produsert utrolig kule modeller begge to, av høy kvalitet. I mine øyne er det bare en smakssak :)

spilte han ikke lenger på washburn en dean da???

han spilte vel på dean istarten da men....

Endret av SvartaTosten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dime er ikke dime uten dean,semour duncans og floyd rose

og ja, han spillte lenger på dean enn på washburn. washburn starta han vel med i 95-96, før det var det dean, så bytta han til dean i perioden mellom 2000-2002.

washburn dime modellen er ikkeno iforhold til originalen, bare så det er sagt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytta han ikke til Dean en mnd ca før han ble drept? Mer bestemt 13\11-04?

Kanskje Washburn gitarene er Dimebag's "bastard unge", altså noe uekte som enkelte mener.

Men når vi skal begynne å spore inn på hva det opprinnelig ble spurt om i tråden, så er Washburn dime-modellene utrolig gode å spille på og de ser faen så heftig ut :)

Dimebag var Dimebag uansett hvilket merke han spillte under.

Endret av Misfit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dime er ikke dime uten dean,semour duncans og floyd rose

og ja, han spillte lenger på dean enn på washburn. washburn starta han vel med i 95-96, før det var det dean, så bytta han til dean i perioden mellom 2000-2002.

washburn dime modellen er ikkeno iforhold til originalen, bare så det er sagt

jaha du har testa begge så du veit????

hvorfor gikk han over til washburn en stund etter dean da?????? fordi den var dårligere ???

Endret av SvartaTosten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaha du har testa begge så du veit????

hvorfor gikk han over til washburn en stund etter dean da?????? fordi den var dårligere ???

Fordi Dean i en periode gikk ut av produksjon. De kom ikke på banen igjen før Dean Zelinsky kjøpte tilbake firmaet sitt og åpna på nytt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg har testet begge, washburn er ikkeno iforhold til dean ml, blir som å sammenligne fender strat deluxe med en fender mim standard. nå vet jeg ikke om det finnes en washburn modell med floyd også, isåfall vill det øke spillebarheten betydelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det var altså ikke den jeg prøvde, den var lik den ildhardh her på forumet har. uansett, hvis du finner en dean ml til en grei pris, kjøp den, myye bedre enn washburn sin versjon

greit at den kansje er bedre nå vet eg ik pris men den du har testa er jo slettes ikk den dimegitar eg har vurdert å kjøpe (men en billig versjon) så eg tror ik du kan utale deg om den da...

"litt" forsjell på en gitar til et par 1000 å en

til 10000++ med floyd rose vil eg eg påstå...

dime spilte washburn fra 1994-2004

Endret av SvartaTosten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.