Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sigur Rós, Oslo Konserthus, 2. november


knut

Anbefalte innlegg

har vøri fan av sigur ros siden krigen !

absolutt ett fantastisk band.. mest fan av Ægætis Byrjum , fabelaktig skive. skulle ønske jeg hadde billetter til konserthuset , men det har jeg ikke , og jommen om det er utsolgt.

du får gi rapport..

sett dem en gang før , på verdens dårligstse booking-jobb , midt på lyse dagen i solsteika på Quart for noen år siden... fantastisk konsert , men passet ikke helt til sola ..

bra folk

om du liker dem , liker du da og Mum?

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vøri fan av sigur ros siden krigen !

absolutt ett fantastisk band.. mest fan av Ægætis Byrjum ' date=' fabelaktig skive. skulle ønske jeg hadde billetter til konserthuset , men det har jeg ikke , og jommen om det er utsolgt.

du får gi rapport..

sett dem en gang før , på verdens dårligstse booking-jobb , midt på lyse dagen i solsteika på Quart for noen år siden... fantastisk konsert , men passet ikke helt til sola ..

bra folk

om du liker dem , liker du da og Mum?

Nilsefix[/quote']

Kunne tenke meg det var utsolgt. Ligger sikkert en del på QXL da. Sikkert en del som selger utenfor Konserthuset og.

Jeg elsker Múm. Finally We are No One er jo en av verdens beste electronicaplater, ja kanskje plater generelt. Utrolig hvor mye bra som kommer fra Island.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarer ikke å si at mum er elektronica heller jeg egentlig. det er bare , eh , mum liksom hehe.. det er ulikt alt i hele verden.. ett av nåtidens få helt unike band. aldri kommet over noe som ligner..

det høres liksom ut som de bygger synthene selv hehe.... finally we are noone er sannsynligvis den beste skiva av dem syns nå jeg og. We Have A Map of the Piano er helt FANTASTISK.....

du må forøvrig sjekke ut følgende band/skiver

Kim Hiorthøy - Hei (superfet norsk relativt minimalistisk elektro av multikunstneren Kim Hiorthøy)

og

SAMTLIGE låter og skiver av FANTASTISKE Xploding Plastix

hehe

nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant. Múm er fantastisk.

Flinke folk du nevner. Har Hopeness EP'en til Hiorthøy på Winampen her. Og Donca Matic-plata til Xploding Plastix er en selvfølge i en hver platesamling. Det er en fantastisk plate, det.

Og når vi er inne på flotte norske folk, så bør jo Ulver nevnes. Har bare hørt Blood Inside, men den var noe for seg selv. Blander stemninger fra blackmetal-sjangeren, som de var en del av før, med heftig electronica. Fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nemlig. Det var så jævlig mektig og intenst og vakkert på en gang uten å bli svulstig.

Har bare en ting negativt å si. Og det er til folka på Konserthuset. Lukk den jævla inngangsdøra! Det distraherte meg noe jævlig. Faen ta. Ødela litt stemning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.