Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bjørn Berge


Nilsefix

Anbefalte innlegg

KREMT. nilsefix, DU er ikke den rette til å påpeke at noen er litt negative mot visse ting :)

Jeg var på konsert med Bjør Berge, og da var det kult i 10 minutter. Etter det så satt jeg og kjedet livet av meg. Det er begrenset hvor lenge det er kult å sitte å høre på en gitarist som slår monotont takten med foten, og som (satt litt på spissen) spiller de samme lickene om igjen og om igjen.

Hva jeg synes er kjedelig? Ja..f.eks blues(i lengden), barokk, malmsteen (i lengden), dramafilmer :) og mye mye mer.,

Hva jeg IKKE synes er kjedelig er bl.a Neo klassisisme a la Bela Bartok, Pat Metheny, Mike Stern, og mye mye mer

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

' date=' og som (satt litt på spissen) spiller de samme lickene om igjen og om igjen.

[/quote']

Finns det en person i verden som ikke gjør det , så er jo det muligens akkurat mr Berge da ..

Men , ok .. du kan høre på Bela Bartok til du mister forstanden , og som det du sa i en annen post her om at du "ikke har misforstått barokken" stiller jeg meg relativt kritisk til ..

nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.