Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Engl


CowJuice

Anbefalte innlegg

Prøvde en Engl topp i den lokale gitarsjappa i dag. Etter alt det skrytet jeg har hørt om dem ble jeg mildt sagt skuffa!

Den låt selvfølgelig mye bedre enn en marshall, men jeg hadde forventa noe som virkelig trøkka, og det gjorde den rett og slett ikke! Syntes den låt flatt og kjedlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvilken engl? Fikk du kjørt den litt? Hvis den låt mye bedre enn Marshall er det jo ikke akkurat dårlig, med tanke på at de ofte ligger i samme prisklasse.. For øvrig er det sovtek-rør stock i Engl, which i dont quite get. Crap.

Velvel, alle engl's jeg har testa har lått panzer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velvel' date=' alle engl's jeg har testa har lått panzer :D[/quote']

Samme her! Synes halfstackene jeg har testet låter litt mer mann enn comboene, men du vet, størrelsen teller...

Hvilken topp var det, og hvordan var utstyret ellers, CowJuice? Hvilken gitar? Hvilket kabinett?

Skjønner ikke hvordan den ikke kan ha trøkka; min ENGL får meg til å smile proporsjonalt med volumet :D

(... ja, slik at jeg smiler mer/bredere etterhvert som volumet går opp, for dere som ikke tok den (dere vet hvem dere er!))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikker på hva toppen heter eller hvor mange watt, men den var forholdsvis liten, og hadde et matchende kabinett med vintage 30 elementer.

Prøvde den med diverse gitarer. Desverre hadde ikke butikken noen gitarer med skikkelig bra pickuper, så det kan jo ha hatt sitt å si..

Forsterkeren hadde liksom ikke nok vreng i bånn, og palm mutes "whompa" ikke sånn som jeg vil ha dem til.. Prøvde å skru opp rimelig høyt også.. Kanskje jeg bare er bortskjemt med pro gap'en.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ha separate gain-kontroller (Thunder har en felles på 3 kanaler, Screamer har 2 på 4 kanaler) og reverb.

Ellers var jeg fornøyd med den.

Men så solgte jeg nettopp screameren også da.. hehe.. Har ikke så veldig lyst på metall-vreng mer.. Kjøpte meg en Fender Hot Rod Deluxe istedet.. (jeg går litt baklengs ifølge endel folk lol)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.