Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

CAGE Bass


Admko

Anbefalte innlegg

lyden ødelegger litt må du forstå, så snart ampen er oppe skal eg ta opp skikkelig, den er i uttakt med pianoet av andre grunner, eg spiller med trommene og resten av sangen, etter som eg sjekka var dne helt i takt untatt på punktene hvor eg spilte feil,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trommer ? .. jeg hørte ikke en eneste tromme.. men jeg klarer fint å høre at du ikke spiller i takt uten trommer.. sangen burde heller kalles for chaos... ikke cage.. men uansett.. for å være litt konstruktiv..

Prøv heller å spill inn noe skikkelig, istedet for å legge ut alt dette elendige du har gjort de siste dagene.. og slutt me dumme unnskyldninger som "hadde ikke tid" osv... neivell så vent til du har tid da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg hadde tid? nei du hjører ikke trommene eg brydde meg ikkje med å legge inn backintracket, ps sangen heter cage. sjekk Gauze.

eg vet det høres jævlig dumt ut pga at alt er borte untatt pianoet og noe rart som ikke skulle være der, eg kan gladelig ta den opp når eg for fiksa forsterkeren, eg har tid, men dette er bare et svar på noe eg sa eg skulle gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier ikkje at forsterkeren er problemet, problemet er at jeg ikkeh ører meg selv uten forsterkeren, det kan være sant at eg stressa, men vi får se, i løpet av denne månden får eg fiksa forsterkeren og da blir det i alle fall bedre lyd,

da kan det hende det blir bedre på denne sangen, eller berry mehehe,.. eh jah vi får se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.