+juzzizhow 2 188 Skrevet Mars 6 Share Skrevet Mars 6 Skriver jeg nytt inlegg kan jeg velge striketrough i tillegg til bold, italic og underline ... Men ikke da jeg svarer/quoter et innlegg ? Da får jeg kun bold, italic og underline ? Huh ? Safari på iPad da ... Lenke til innlegg Del på andre sider
MartheyG 439 Skrevet Mars 6 Share Skrevet Mars 6 16 minutter siden, juzzizhow skrev: Skriver jeg nytt inlegg kan jeg velge striketrough i tillegg til bold, italic og underline ... Men ikke da jeg svarer/quoter et innlegg ? Da får jeg kun bold, italic og underline ? Huh ? Safari på iPad da ... Ser ut som om det funker hos meg? Lenke til innlegg Del på andre sider
+juzzizhow 2 188 Skrevet Mars 6 Forfatter Share Skrevet Mars 6 9 minutes ago, MartheyG said: Ser ut som om det funker hos meg? Jepp ... virker på laptopen (mac), men ikke på iPaden ... ja ja ... Bring back BBCodes ! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider
+blaamann 798 Skrevet Mars 6 Share Skrevet Mars 6 Ser ut som noe responsiv utforming greier. Den brekker på 1208 css piksler. Da sliter iPad med 768px x 1024px både opp-ned, sidelengs og på langs.....eller noe sånt. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider
+Naigewron 2 965 Skrevet Mars 8 Share Skrevet Mars 8 On 3/6/2021 at 12:02 PM, blaamann said: Ser ut som noe responsiv utforming greier. Den brekker på 1208 css piksler. Da sliter iPad med 768px x 1024px både opp-ned, sidelengs og på langs.....eller noe sånt. Stemmer det. Hvis jeg drar ned bredden på nettleservinduet (på PC) så forsvinner strikethrough-knappen og en del andre formateringsknotter. Full bredde: Første "knekk" splitter toolbar over to linjer: Neste knekk fjerner linje 2 og skjuler en del elementer: 1 Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå