Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trådløst: Hva er hot og not for tiden?


Hanspanzer

Anbefalte innlegg

Jeg har et Line6 G30 Relay på B-brettet og det har jeg vært happy med i mange år, men nå begynner det å skrante. 

Hva er hot for tiden innen budsjettklassen? Jeg må ha en løsning som er plassert på brettet og aller helst belt/lomme-pack. Liker 

ikke disse klumpene som stikker ut av jackpluggen på gitaren. 

 

Fyr løs med tips. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skranter det? Hva med en ny G30? 😉 Har selv brukt G30 i bortimot 10 år, og det har fungert stort sett knirkefritt. Det limte belteklipset er jo en vits, men med ei kameraveske e.l. til å feste i beltet, så er jo det problemet løst.

Jeg kommer nok til å kjøpe en ny G30 den dagen min streiker. Jeg kan ikke forstå at det finnes noe som er mye "bedre" uten at det koster betydelig mer. 

Jeg synes også løsningene med en duppeditt (sender) som stikker ut av jack-utgangen virker mye mer utsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutes ago, Peaceandloveandrocknroll said:

Tråløst er bare en motegreie, det kommer til å dø ut.

Tenk å digitalisere det fullkomne analoge signalet bare fordi du skal subbe rundt på scenen og ikke gidder å løfte beina.

Ledning er best 👍

Er langt ifra alle trådløse systemer som er digitale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har oxå använt G30 i många år på alltifrån shady småställen till stora scener (mest shady småställen) och aldrig haft något som helst problem. Hemma använder jag G10 för då är det enklare att bara plugga in dingsen rätt i guran men det vill jag inte ha live (av samma grund som Audunn påpekar). Köpte till och med backup-G30 men det har jag ju aldrig fått användning för så säg till om du går för att köpa G30 på nytt och vill köpa brukt så ska jag se vad jag hittar i lådorna :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.