Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD Fender Vintera 50s


GreenMan

Anbefalte innlegg

Ikke helt ny, iom det er vel over en måned siden jeg kjøpte den men det er en stund siden jeg har vært her så kan jo restarte min gitarnorge karriere med denne.
20191012_strat.JPG
Det var vel først og fremst fargen som gjorde at jeg begynte å snuse på denne, men etter en kort prøvespilling så var det ett eller annet som klaffa. Disse 50s voica pickupene er nydelige og den slake, men passe tjukke V-formen på halsen er nam. 
Hadde jeg designet gitaren er det kun to små ting jeg ville endre på. Litt flatere radius, f.eks 9,5" eller 10" og litt fetere bånd - men det er i stor grad egentlig en vanesak. 

  • Liker 10
  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skullkrusher skrev:

Lekker sak! Hvordan er kvaliteten? Vurderte veldig å gå for en Jazzmaster i Vintera-serien, dog 60's. I stedet har det bare blitt flere shreddere, men det er en annen sak. 

Kvaliteten virker veldig bra. Fender har blitt gode på å levere gode produkter fra fabrikken i Mexico. Har også lyst på 60s Jazzmasteren, men den finnes ikke i grønn ;) (med mindre man går for modified versjonen men da er det jo uten matching headstock)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.