Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny 22 watt topp i hus


askret

Anbefalte innlegg

Jeg trengte en liten topp som kan stå fast i øvingsrommet, sammen med Marshall 1936 2x12 kabinettet mitt. Etter endel leting fant jeg denne, Bugera V22 Infinium!! 22 watt, eller 11 watt i triode modus, med 2 kanaler, fotswitch, reverb og effektsløyfe! Og prisen da! drøye 2400 kroner levert til nærmeste postbutikk. 2 stk EL84 rør, og 3 stk 12AX7.

Har ikke fått spillt så mye på den, bare sjekket at alt virker (ikke testet FX sløyfa) Det gjør det, og førsteinntrykket er at denne er overraskende solid bygget og det ser ut som veldig bra kvalitet! Ikke helt som forventet..
Begynte med full effekt, og den har jo en krystallklar solid clean kanal, dette er helt i Fender-land. Og vrengkanalen er helt brukbar, men tror den trenger litt fininnstillinger som jeg ikke har gjort!
I triode mode passer det godt å skru ned kanalvolumene og pushe mastervolum mot max, herlig lyd på akseptabelt kjellervolum. Og også litt antydning til crunch på clean-kanalen.

Tror dette kan bli en grei amp, også på et øvingsrom, spiller høyt, men man mikker jo opp....

Har lest endel reviews på nett og det er stort sett bare skryt å lese, endatil noen som påstår dette er verdens beste amp, uansett pris! Vel, noe drøyt det, men som sagt, dette lover godt! Håper bare den er mer pålitelig og holdbar enn det Bugera var kjent for for 5-10 år siden!

_DSC0980.JPG

_DSC0978.JPG

_DSC0979.JPG

Endret av askret
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått brukt den litt i kjellerstua nå, og må si at jeg egentlig er litt imponert over denne latterlig billige rakkeren! Fantastisk clean, og jeg har fått til en helt ok vreng også. Men den svelger unna alt jeg har av vrengpedaler så det blir helst cleankanalen jeg bruker. Så kort oppsummert fra alene i kjellerstua: Kjempefornøyd!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.