Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

[BYTTES] Fender Stratocaster USA 1993


Anbefalte innlegg

Då har eg hatt ein lang og slitsom ;)  runde med kjøp/salg/bytte begynt å få kontroll på GASen igjen.  Eg fekk nettopp ein Stratocaster som omtrent er identisk (spillemessig) på ein eg hadde fra før og tenker det er på sin plass å bytte denne videre i søken etter tilfredsstillelse. Det er ein USA standard frå 1993 (halsen er i alle fall stempla aug 30 1993). Den har ein del merker i lakken etter 25 år i bransjen (mellom anna eit litt stort bak stolen etter ein Roland GK-greie som visstnok har vært limt på tidligere), men bånda er svært bra. Det kan sjå ut som den har fått en båndjobb (sliping?) for ikkje lenge sidan og er lite spilt på etter det. Det er DiMarzio Cruiser pickups som står i den (DP187 ved stolen og DP186 ved hals og i midten). Aktuelle bytter? Nja, sei det? Mellomlegg til meg går fint, men det er dessverre dårlig med cash hos meg til å legge på topp for øyeblikket, men eg kan evt slenge ett par gode pedaler på topp hvis det er aktuelt (har mellom anna ein fin TS808 liggende). Men bytter, ja, skalvise:

ESP Eclipse
LTD EC1000
Gibson Explorer
Gibson Les Paul JR/Special
Fender Jazzmaster/Jaguar/annen offset
Fender Telecaster
Nebelung Riffmeister (ikkje jr., det har eg fra før)
God akkustisk gitar...
Kjekke amper (helst topp og gjerne små i størrelse)
Noko eg ikkje kjem på i farten... kjør på! (men det bør være noko/merker som lar seg selge/bytte videre hvis eg ramler utpå GAS-kjøret igjen).
Den kan sjølvsagt byttes i penger også, send meg i så fall ein PM med eit fornuftig bud.

Ja, holder fortsatt til i området rundt Bergen, men Posten leverer også.

IMG_0146.jpg

IMG_0142.jpg

IMG_0144.jpg

IMG_0145.jpg

Endret av McJostein
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.