Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

EMG 707 prosjekt gått til hel#%%e - hjelp en idiot


ErikKlæptn

Anbefalte innlegg

2 timer siden, CastorFiber skrev:

En annen ide kan jo være å bruke popnagler med gjenger gjennom den plata. Da har du noe å skru i.

 

1 time siden, Æljen skrev:

Støtter Castor her med å bruke noe inserts av noe slag for ha noe å gjenge i. Gjenger i plast til så små skruer vil ikke holde. Et par muttere som passer skruene du bruker kan fint integreres i designet når man tegner opp platene.

Tror dere har et poeng. Skal be han kompisen integrere en mutter på hver side av braketten. Burde ikke være et problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, CastorFiber skrev:

Muttere er fint, men slike popnaglesaker jeg refererte til, har en krage på baksiden som gjør det mer solid. Man kan jo eventuelt fjerne området som er ment å komprimeres med en Dremelaktig sak, og da har man i praksis en mutter med en krage. 

Tror ikke jeg har vært borti slike før, er det noe ala blindnagelmutter du sikter til?

https://www.ahlsell.no/33/festemidler/nagler/blindnaglemutter/313030/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer. De blir kortere når man trekker de sammen, og fungerer fint. Mener bestemt at de jeg har handlet er kjøpt på Biltema. Når jeg tenker meg om, har de også diverse plastplater du sikkert kan bruke for å lage noe du fester disse i. Platene kan sages og bores i. Alternativt kan du bruke noe tynt metall.

  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.