Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Universal Audio OX


Anbefalte innlegg

Noen som har gjort seg opp noen tanker og erfaringer de vil dele med denne fiffige boksen?

Savner litt å trikse/mikse med amp og godt gammeldags pedalbrett i heimen... vurderer faktisk å selge Kemper'n for å finansiere... men det sitter jævlig langt inne....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer meg uten Delay, reverb og de greiene der... siden det ikke er Midi-styring uansett... men ellers vil jeg ha det som følger med.

Pluss lovprisinga til både attenuator og annet virker som å overgå annet jeg har hørt om... og de attenuatorene jeg har prøvd hittil er rett og slett ikke gode nok. De har riktignok ikke vært i denne prisklassen heller da...

Får bestille og ha angreretten i bakhånd tror jeg. Om jeg vil beholde den så kommer det en Kemper til salgs, siden jeg også har Helix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den mangler jo essensielle features. Det er jo bare en DI box og den gjør bare litt av det jeg ønsker å bruke den til...

Men tråden var om noen har OX erfaring de vil dele, men det virker ikke slik, så da tok jeg en for laget og bestilte en... får se om benytter meg av angreretten eller om Kemperen blir solgt ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.