Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips til reverb sub 1000,-


Affen

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Affen skrev:

Etter YT å bedømme synes jeg TC sin låter bedre enn EHX sin.

Jeg har hatt TC HoF som jeg solgte. Her opplevde jeg det som er nevnt tidligere; for mange knotter å skru på, alt for lite tid til å sitte å skru på øvingsrommet (min erfaring er at reverb oppleves annerledes når du har justert inn pedalen på stua hjemme på lavt volum, enn den gjør på samme amp på full guffe i øvingsrommet). HoF høres digg ut på YT og jeg er overbevist om at du klarer få til det samme forutsatt at du har tid og tålmodighet til å skru....noe jeg IKKE hadde :) 

13 minutter siden, nikotro skrev:

Jeg har en Boss RV-5 som låter bra til mitt bruk. Anbefales. 

Jeg kjøpte min HoF gjennom den lokale musikksjappa. I etterkant fikk de inn en RV-5 som jeg testet....dæken som jeg angret på at jeg hadde kjøpt HoF. Synes RV-5 låt mye bedre :)

men.....HoF og RV-5 er jo ikke pedaler sub 1000,- mener huske begge er minst 600 dyrere (hverfall Hof)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutes ago, ErikKlæptn said:

Jeg har hatt TC HoF som jeg solgte. Her opplevde jeg det som er nevnt tidligere; for mange knotter å skru på, alt for lite tid til å sitte å skru på øvingsrommet (min erfaring er at reverb oppleves annerledes når du har justert inn pedalen på stua hjemme på lavt volum, enn den gjør på samme amp på full guffe i øvingsrommet). HoF høres digg ut på YT og jeg er overbevist om at du klarer få til det samme forutsatt at du har tid og tålmodighet til å skru....noe jeg IKKE hadde :) 

Jeg kjøpte min HoF gjennom den lokale musikksjappa. I etterkant fikk de inn en RV-5 som jeg testet....dæken som jeg angret på at jeg hadde kjøpt HoF. Synes RV-5 låt mye bedre :)

men.....HoF og RV-5 er jo ikke pedaler sub 1000,- mener huske begge er minst 600 dyrere (hverfall Hof)?

Mente HOF Mini :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.