Web Analytics
Jump to content

Får ikke kjøpt støttemedlemskap


Pledrik
 Share

Recommended Posts

Ser at den andre tråden om dette er stengt så spør her; når jeg skal kjøpe nytt støttemedlemskap så sier systemet at dette har jeg allerede kjøpt. Sist gang jeg kjøpte var i mars 2016 og det var for ett år, og ser at nå har reklamene begynt å vise seg igjen. Nå er jeg riktignok svært i markedet for lettklede ukrainske koneemner, men tenker at det greit å holde viktig fokus mens man er på GN samt at det er en god sak. Any tips @Kjell Iver??

Edited by Pledrik
Link to comment
Share on other sites

Takk - det kan hende det var noe jeg hadde gjort feil på min side når det gjelder PayPal. Håper det er i orden nå.

Vipps best siden det er gebyrfritt og "lokalt". Jeg legger til manuelt så fremt jeg er i mobildekning kjapt.

Når det gjelder Vipps/bank - så er la jeg til i teksten:

 oppgi gjerne brukernavn eller fakturanummer.

Sitat

Velg dette betalingsalternativet om du ønsker å betale manuelt eller med vipps.

Kontonummeret vårt er 9722 52 33032

Vipps evt til 91850333 - oppgi gjerne brukernavn eller fakturanummer.

Korrekt medlemskap vil bli lagt til manuelt.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.