Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Cover: Superjoint Ritual - Fuck your enemy


putz

Anbefalte innlegg

Idag meldte trommis og vokalist pass på øvingen, så jeg og Morph spilte inn en coverlåt.

Trommene er programert i Rhythm Rascal og bass og gitar er spilt inn og mixet i Cooledit.

Jeg har spilt inn rytme og lead gitar og Morph har tatt seg av bassen.

Superjoint_Ritual.jpg

http://home.no.net/jukebox1/music/Fuck%20y...our%20enemy.mp3

Mirror..

http://home.no.net/jukebox3/music/Fuck%20y...our%20enemy.mp3

ps: dette er noe vi ikke har lagt mye arbeid i :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei den er der!!! du hadde hørt forskjell om du hadde muta den

får vente å se hva mr. hank III syns så får vi booste den

hehe :)

men rett fra levra, jeg vet at morph kan spille tight og slikt, iaff i den sjangeren dere spiller i. men når man sier at man hører forskjellen når gitaren mutes, da ser jeg ikke poeng at morph skal spille. dette er på ingen måte å rakke ned på hva morph gjør, men jeg syntes absolutt dere skal revudere mixdownen deres. jeg vet at morph kan levere sakene sine 8)

men ellers, fett cover, tight spilling, ingen feil, meget bra programmerte trommer, men jeg savner det extra trøkket som morph kan gi :)

men btw, er det dobble gitarer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei den er der!!! du hadde hørt forskjell om du hadde muta den

får vente å se hva mr. hank III syns så får vi booste den

hehe :)

men rett fra levra, jeg vet at morph kan spille tight og slikt, iaff i den sjangeren dere spiller i. men når man sier at man hører forskjellen når gitaren mutes, da ser jeg ikke poeng at morph skal spille. dette er på ingen måte å rakke ned på hva morph gjør, men jeg syntes absolutt dere skal revudere mixdownen deres. jeg vet at morph kan levere sakene sine 8)

men ellers, fett cover, tight spilling, ingen feil, meget bra programmerte trommer, men jeg savner det extra trøkket som morph kan gi :)

men btw, er det dobble gitarer?

jeg snakka om å mute bassen.. og han ville ha bassen sånn selv, jeg syntest også at den kunne vært hakket høyere så jeg har en ny versjon jeg skal gi til han imorra som han kan legge opp på ftp!!

dobble gitarer, en høy og en lav.. du kan foresten bare si "kunne ikke bassen vært litt høyere?" hehe..

takk for trommeskyt! rythm raskal m/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei den er der!!! du hadde hørt forskjell om du hadde muta den

får vente å se hva mr. hank III syns så får vi booste den

hehe :)

men rett fra levra, jeg vet at morph kan spille tight og slikt, iaff i den sjangeren dere spiller i. men når man sier at man hører forskjellen når gitaren mutes, da ser jeg ikke poeng at morph skal spille. dette er på ingen måte å rakke ned på hva morph gjør, men jeg syntes absolutt dere skal revudere mixdownen deres. jeg vet at morph kan levere sakene sine 8)

men ellers, fett cover, tight spilling, ingen feil, meget bra programmerte trommer, men jeg savner det extra trøkket som morph kan gi :)

men btw, er det dobble gitarer?

jeg snakka om å mute bassen.. og han ville ha bassen sånn selv, jeg syntest også at den kunne vært hakket høyere så jeg har en ny versjon jeg skal gi til han imorra som han kan legge opp på ftp!!

dobble gitarer, en høy og en lav.. du kan foresten bare si "kunne ikke bassen vært litt høyere?" hehe..

takk for trommeskyt! rythm raskal m/

hehe, jeg har ingen ambisjoner å føkke opp hva dere gjør eller rakke det ned.

jeg vet at dere levere saker 8)

ps. du vet åssen jeg er når det gjelder å si ifra klart og tydelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt hva du mener Jonki. Du må nesten spille sangen høyt på en stereo eller noe. Det funker dårlig med headset.

Du hadde definitivt hørt forskjell hvis vi hadde muta bassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt hva du mener Jonki. Du må nesten spille sangen høyt på en stereo eller noe. Det funker dårlig med headset.  

Du hadde definitivt hørt forskjell hvis vi hadde muta bassen.

spiller ingen rolle at det er headsett eller ikke, bassen er utrolig lavt i mixdownen deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for folk som liker den slaks.. Ikke det at dette coveret er mesterverk, men faen den har sjel, og er faktisk blitt overaskende lik.. :P

jeg syns heller en sang skal være enkel og ha trøkk en komplisert, lang og kjedelig.. hør på originalen, så skjønner du hva jeg mener.. om ikke, kan det være det samme hva du sier for min del :lol::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.