Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Expression pedal


GOE

Anbefalte innlegg

Hei! Har en Keeley super mod workstation som jeg liker veldig godt. Jeg kunne tenke meg å supplere med en expression pedal, men er totalt grønn på området. Noen råd og/eller anbefalinger mottas med stor takk. Skal du kvitte deg med en, så kan du også gi et lite vink:) På forhånd takk for svar!

Endret av GOE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Hotone SoulPress som i tillegg til å være liten, kan brukes som volumpedal og wha wha. De sistnevnte krever strøm  (egen adapter). Jeg rakk såvidt å teste den før jeg gikk vekk fra pedalbrett, så den ligger pen og ren i original eske. Si fra om du er interessert?

  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg så i en tidligere tråd at du(?) nevnte denne. Hva er grunnen til at du vil selge? er det plundrete å veksle mellom de ulike funksjonene, eller er det lett å få den til å være volumpedal og expressionpedal samtidig (klønete formulert, håper du forstår hva jeg mener).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke effekter lengre. Nå er det kun halvakustisk/jazzbox med rørforsterker som er i fokus?

Man må velge en av funksjonene om gangen. Dersom du styrer en multieffekt, kan det hende at du bare trenger å bruke expressionfunksjonen for å styre parametere til programmer med volum, wha, delaytid eller egentlig alt som er styrbart/det du øbsker å styre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.