Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hals lager knirkelyder


Anbefalte innlegg

Har strippet lakken på halsen (original hals til kropp) og lakkert på nytt. Nå som dette er gjort skrudde jeg på halsen igjen og hvis jeg drar litt i halsen i motsatt retning av kroppen så kommer det knirkelyder/crack noise ? Håper dette enkelt kan fikses og at jeg ikke har fucked up noe nå... Noen som vet hvorfor eller hva jeg kan gjøre? 

Hvis gitaren står oppreist og jeg holder fast kroppen og drar littegran i halen kommer det knirkelyd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, pretty_zeeko skrev:

Har strippet lakken på halsen (original hals til kropp) og lakkert på nytt. Nå som dette er gjort skrudde jeg på halsen igjen og hvis jeg drar litt i halsen i motsatt retning av kroppen så kommer det knirkelyder/crack noise 1f914.png Håper dette enkelt kan fikses og at jeg ikke har fucked up noe nå... Noen som vet hvorfor eller hva jeg kan gjøre? 

Hvis gitaren står oppreist og jeg holder fast kroppen og drar littegran i halen kommer det knirkelyd...

Har hatt flere gitarer som knirka litt i forskjellige sammenhenger. Kan ikke si jeg observerte at det gjorde noe til eller fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.