Web Analytics
Jump to content

Recommended Posts

Hei alle sammen!

Er en kar fra Bodø på snart 30 som har gjort det meste innen musikk. Spiller gitar og har i tillegg lydteknisk bakgrunn og litt erfaring med studioproduksjon.

Ser etter band, og eventuelt ellers folk å samarbeide med, enten kan jeg mikse/mastre, låskrive osv.. Har du en råopptak og ønsker komp/instrumental eller bare kommentarer og tilbakemeldinger på det, så send meg gjerne noe å jobbe med i mitt lille hjemmestudio. Hjelper gjerne til :)

Robin

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Similar Content

• By WelhavenT
      Vi har vært et «av og på» hobbyband og sideprosjekt i snart tjue år. Like elendig, men merkelig nok det bandet jeg har fått flest forespørsler om å spille konsert med. Da samler vi oss, spiller konsert og går i hi igjen. 
      Nå har vi for første gang fått oss eget øvingslokale og fast øvingstid (to gang i måneden; er vi prog eller?). Jaja, så nå skal vi lære oss å spille egne låter, og da har vi plukka frem 40(!) favoritter.
      Trøndersk pønka rock her, altså:

• By asgeiro
      Hei!
      Sånn passe brukbar på gitar og har skrevet noen låter. Ønsker å treffe noen som kan øve og spille litt med, så eg kan få gjort noe mer utav spilling og mine sanger. Rolig, litt dyster rock er kanskje ein omtrentlig beskrivelse. Har av og til spilt på "One From The Heart" i Oslo (anbefales), ei åpen scene for låtskrivere. Men trives uendelig mye mer i eit band, enn å stå aleine på scena.

Bor i Drammen.
    • By kongssund_
      Søkte litt rundt etter kule gitarer fra 80 tallet på nettet, var jo enormt mye snacks. La jo merke til at reklamen ofte var litt annerledes enn i dag.
      Kjører på med noen fine reklamer på diverse gitarmerker. Mye fine farger og former. Dagens reklame blir liksom litt....kjedelig.

Har du noen klassikere, så sleng dem inn.

• By siveguten
      Hei! Noen som har instrumental versjon av Tigergutt - CC cowboys? Eller vet hvor en kan få i tak i den? 
    • By Vallegitar
      Hei!
      Deler med dere et utdrag fra min eksamenskonsert i 2012. Det er et brutalt stykke for hendene men gøy for øret :)
      Sonata Giocosa betyr gøy eller munter sonate. Inspirert av flamenco og spansk folkemusikk. 
      Håper dere liker den!
      https://www.youtube.com/watch?v=HEu5D93DS-A
      Hilsen Thomas
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.