Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tilbakemeldinger på egenlaget og produsert låt


morphex

Anbefalte innlegg

Heisann. :)

Jeg meldte meg inn på forumet for en liten stund siden, og da viste jeg en av låtene jeg har laget, det mest komplette jeg har fått til.

Tilbakemeldingene gikk på tromming (som var for komplisert for kommersiell appell) og vokal..  Etter å ha jobbet litt med det, fant jeg ut av trommingen var grei nok, men at vokalen kunne bli bedre.

Så jeg tok opp ny vokal og endret litt på miksingen, resultatet er her:

Hva synes dere?

 

Mvh,

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11.3.2016 at 22.18, morphex skrev:

Heisann. :)

Jeg meldte meg inn på forumet for en liten stund siden, og da viste jeg en av låtene jeg har laget, det mest komplette jeg har fått til.

Tilbakemeldingene gikk på tromming (som var for komplisert for kommersiell appell) og vokal..  Etter å ha jobbet litt med det, fant jeg ut av trommingen var grei nok, men at vokalen kunne bli bedre.

Så jeg tok opp ny vokal og endret litt på miksingen, resultatet er her:

Hva synes dere?

 

Mvh,

Morten

Heisan, nå har ikke jeg noe supergehør, og kan absolutt ikke synge, så mulig jeg ikke burde uttale meg :) , men jeg synest du spiller bedre enn du synger :) . Jeg synest ikke du treffer helt på tonene når det gjelder vokalen. Du har jo absolutt noe på gang, men det er kanskje litt halvferdig. På den annen side så trenger ikke ting være perfekt heller, det viktigste er jo å ha det gøy :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sveina60 skrev:

Heisan, nå har ikke jeg noe supergehør, og kan absolutt ikke synge, så mulig jeg ikke burde uttale meg :) , men jeg synest du spiller bedre enn du synger :) . Jeg synest ikke du treffer helt på tonene når det gjelder vokalen. Du har jo absolutt noe på gang, men det er kanskje litt halvferdig. På den annen side så trenger ikke ting være perfekt heller, det viktigste er jo å ha det gøy :)

 

Det vanlige når man synger, er vel å synge ganske likt hele veien igjennom.  Her er det litt variasjoner, det er kanskje det du stusser på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.