Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vox AC-1 erfaringer?


Birk

Anbefalte innlegg

Noen som har testet ac-1?

Tenkte den kunne være smart å ta med ombord på båten jeg jobber.

Innebygde rytmer gjør det kanskje mer inspirerende og sette seg ned med gitaren av og til ;)

Pluss at den er liten og grei å få med seg.

Lurer på om den låter ok og om rytmene er brukbare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rythm Vox du sikter til?

Jeg har en slik, i sin tid kjøpt til samme formål som du sikter til. Lydmessig kan den vel sammenlignes med alle andre små plastforsterkere - men rytmeseksjonen er faktisk ikke så gæærn. Mange kurante trommespor og trinnløs hastighetskontroll. Den er mer anvendelig enn f.eks amp-plug. Jeg bruker ikke min lengre - så den kan alltids selges. Send PM hvis interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en sånn, men jeg har montert utgang for ekstern høyttaler slik at jeg kan kjøre den på et større kabinett. Blir tøffere lyd gjennom en 12-tommer, vettu :P Vi snakker uansett ikke om lydvolum i øvre enden av skalaen her, men til kosespilling og testing fungerer AC-1 helt kurant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kunne vært artig å prøve, sjøl om lyden kanskje er litt for plastikk.

Låter det bedre igjennom headset?

Bedre og bedre... Egentlig ikke. Men som Fuzz-mullah skriver: kosespilling og testing. Hvis det er en kompakt-dings med trommetracks du ser etter til bruk med headset, hadde jeg heller sett etter en Zoom G3. Da får du looper i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips :)

Jeg har en vox tonelab allerede, bord modellen, den er artig nok og enkel i bruk. Men den har ikke noe form for rytmer.

Prøvde meg på en pod hd300 for en stund siden. Ble altfor komplisert for meg, solgte den videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.