Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tragisk versjon av noe på Altitudes - Jason Becker, ikke le


FenderUSA

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg synest egentlig ikke dette var noe _dårlig_ forsøk.... det er et bra utgangspunkt.. fortsett å øve du så blir det nok svært til slutt :-) i stedet for å komme med dritt kan jo "Shreddemesterene" her på forumet komme med noe konstruktivt i stedet..

Rhode: Jeg er sikker på at gutten kan bli god på sweeping om han går inn for det :)

Jeg er ikke noe flink med sweeping selv så jeg har lite annet å komme med enn å si..

Ikke gi opp :)

forresten så er jeg enig i det at det er bedre å spille seint og reint eller fort og surt .... Men for å få tips om hva man kan gjøre for å bli bedre synest jeg det er helt greit å legge ut et slikt klipp..

mvh

gibson_sg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Tja.. Du kan jo spille fort, men jeg fikk ikke med meg noe musikk.. Men jeg syns det er teit av deg å kalle threaden: Tragisk afPGKglkn... Ikke le"...

Jeez, det du egentlig vil høre er at dette er bra, sant, og når du kaller det tragisk sjøl, så vil liksom folk tro du er enda bedre ? Den funker ikke for meg.. Med mindre du ikke legger ut et nytt klipp eller no snart, er det det nivået du hadde der, som jeg ser deg som. Det er langt fra dårlig. Gitarmessig er du tøff, men måten du selger deg på ligger far beyond 3.åringstadiet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenge siden sist :) har øvd mye på å dempe strengene med håndflaten på en slags dynamisk måte når jeg sweeper, funker ganske bra. skal legge ut klipp før eller siden. Men nå om dagen så går det mest i speed picking, da sweeping låter veldig sjelløst og kjedelig (eller, det gjør forsåvidt speedpicking også ^^ )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.