Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Randall Diavlo


El_Aba

Anbefalte innlegg

Har 5w toppen og den er helt grei for prisen jeg ga for den. Fikk den for 800 kronestykker.

Får den til å låte ganske fett, da mest metal sound men med gain på lavt nivå og en tubescreamer så låter det ganske bra til både blues og rock også.

Det var en jæskla god pris eller?

Vet du om disse er "selfbiased "?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

800? Da er den verdt det uansett. Nypris er vel rundt 2300,-. Regner med det var bruktmarkedet og ikke en eller annen vill sjappe du kan linke til? :P

Var nok på finn jeg kom over den. Selger solgte 2stk og denne solgte han for 800. Sikkert fordi stikkontakten var litt bøyd så jeg mått bøye de litt bein med en tang..... Rett etterpå solgte han den andre men da var prisen plutselig 1200 pluss frakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok på finn jeg kom over den. Selger solgte 2stk og denne solgte han for 800. Sikkert fordi stikkontakten var litt bøyd så jeg mått bøye de litt bein med en tang..... Rett etterpå solgte han den andre men da var prisen plutselig 1200 pluss frakt

Han ja...jeg skulle egentlig kjøpe en av demografiske et kabinett,men det blev tyst...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.