Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD JEM 10th


stensen

Anbefalte innlegg

Da ble det hard pakke til jul. Av en eller annen grunn bestemt av høyere hold var denne til salgs i hjembygda til min samboer fra Møre.

Er en av 210 Usa utgaver med en fet silver tweed koffert. En liten kuriositet er at med diverse papirer ligger to billetter fra konserten fra

24 nov1996 der headstock ble signert av Vai og tremolo cover av Satriani.

Måtte slå til siden julefeiringen var her. Min dyreste JEM så langt og det sier vel litt om hvor gode kjøp jeg gjorde på LNG'n og 20th.

Nå var det ikke rammelånet som var løsningen, men sparekonto som fikk svi. Men hva skal man ha penger i banken for til 1% rente.

Har kløpet meg i armen noen ganger. Og jeg drømmer ikke.

post-7278-0-47368800-1419699927_thumb.jp

post-7278-0-87034000-1419700001_thumb.jp

post-7278-0-25830500-1419714773_thumb.jp

Endret av stensen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse er så fete! Gratulerer så meget :)

Har ett spørsmål. Hva er det for no singel coil som sitter i disse gitarene? Vet at de 2 buckerne er Evo's.

Disse er så fete! Gratulerer så meget :)

Har ett spørsmål. Hva er det for no singel coil som sitter i disse gitarene? Vet at de 2 buckerne er Evo's.

http://www.jemsite.com/articles-menu/jem-specs-anniversary-guitars/

EVO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den som har ligget på finn ei stund? Kosta norn daler den ja :-) gratulerer så mye - da er det vel bare den DNAen igjen? ;-)

Ja. Det er en utakknemlig jobb å selge dyre gitarer på finn for tiden. DNA har jeg slått fra meg. Men har følere på swirl'ene PMC og GMC som nok blir enda dyrere

en Jem 10th. Denne PMC kan bli min i sommerferie 2015 hvis jeg spiller kortene riktig.

post-7278-0-25889700-1419706763_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.