Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Suhr T gikk i gulvet...


Anbefalte innlegg

I går kveld ble jeg litt for ivrig da jeg bytta mellom forskjellige gitarer for å teste hvilken som funka best på ei innspilling. Dermed hengte jeg en Suhr Classic T i stativet på veggen, noe jeg aldri har gjort tidligere (har ikke nok stativ på veggen til alle gitarene). I løpet av et par minutter vred det skjeve hodet seg ut/ned av stativet - og den gikk i gulvet :-(

Er det noe som kan gjøres for å pynte på skaden? Tips mottas med stor takk.

20141227_image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, superlim er veien å gå om du vil reparere. Helst en ganske tynn en så den flyter godt ut og det blir mindre jobb med å fjerne overskuddet. Videoen Castor linket til er en bra guide på hvordan det gjøres. Men ta det litt og litt som det nevnes. Ikke bare pøs på, blir unødvendig søl og arbeid.

Endret av Scythes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker man for mye lim av gangen, tar det bare veldig lang tid før det tørker. Litt lim og mange påføringer er lurere. Veldig tynt lim renner som vann, og kan være vanskelig å påføre uten at det renner rundt omkring. Lim sånn "midt på treet" i viskositet er fint, synes jeg.

Har veldig god erfaring med dette, billig, godt, og holder lenge før det størkner på flasken.

Denne liker jeg best av de tre viskositetene de fører:

http://www.absolutthobby.no/pt01-zap-super-glue-56-6-gram-zap-a-gap-ca.html

Samme sjappa selger titebond også, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Nja. Omtrent. Denne boken, som alle som vurderer å peke en sprayboks i retning av en gitar bør vurdere å lese, diskuterer sandpapir og amerikanske typer kontra europeiske og japanske. Såvidt jeg husker er de europeiske papirene merket med P. Eksempelvis P400. De europeiske og japanske papirene har jevnere korning enn amerikansk 400.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.