Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bestille fra utlandet?


CowJuice

Anbefalte innlegg

Å importere musikkutstyr fra utlandet lønner seg kun om varene du bestiller er av den dyrere sorten. Skal du f.eks. ha en gitar som koster 20000 i Norge, så sparer du noen tusenlapper på å bestille fra USA.

Det er ingen tollavgift på musikkinstrumenter. Det eneste du må betale er 24% moms av varenspris (inkl. frakt). Det er vel i hovedsak frakten til selskapet som sender pakken, og deres gebyrer som svir mest på lommeboka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen tollavgift på musikkinstrumenter. Det eneste du må betale er 24% moms av varenspris (inkl. frakt).

Ehh, utdyp den litt mer. Du må ikke betale moms men du må legge på 24% moms på instrumentet er i praksis det som står der...

Ellers vil jeg si at en Echo Pro til 300 dollar ikke er sååå ille, iallefall i forhold til Norsk pris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer som Integrum sier, man betaler "bare" 24% moms.

Trenger ikke betale noe tollavgift på musikkinstrumenter. TRO MEG, jeg sendte mail til de.

Men er allikevel surt å legge til 24% av det den kostet.

Kan hende du kan be de sende den som om den har vært på reparasjon. Tviler de gjør det, men kan jo spørre.. Da er det ikke noe moms som blir lagt til, iom at du da egentlig hadde den fra før :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.