Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Solo


complex

Anbefalte innlegg

*Kremt*

Der går jo IALLEFALL teorien på "om du først skal ha noe , hvorfor ikke slenge inn litt til for å ha noe som er bedre og som holder lengre" .

Skal man kjøpe lydkort , så er det noe man mest sannsynlig kommer til å sitte med i maaaange timer og som du kan lære jævli mye av og få masse erfaring med . Jeg ville satsa på et litt dyrere kort , iallefall 3-4000 . Under dette blir det litt skralt ..

Og : man trenger ikke mer enn 2 inn egentlig . ..

Angående micen så gjelder det samme . en Sm57 har du jævli lenge ,for de er solide som fjell og holder . En mic til 3-400 ville jeg ikke satsa på :P

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sammenligner lyden fra en mikrofon til 40kr, 400kr og 1400kr, er det ganske liten forskjell mellom den til 400 og den til 1400. Jeg er klar over at det er en forskjell, og jeg ville absolutt kjøpt en SM57, men om det ikke er et alternativ er det fullt mulig å klare seg med noe rimeligere.

Jeg har forresten et lydkort fra Ego, fullt brukelig, litt billig feeling, men kortet er jo forholdsvis billig også, så man får vel hva man betaler for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.