Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD! Yamaha SA-2000 1978 med originalt hardcase


Gjest Hans Hansen

Anbefalte innlegg

Gjest Hans Hansen

Oi oi oi oi... Herre min skaper og hatt og alt som er!!

Ok, denne selger jeg ALDRI!!! :)

Nydelig hals, nydelig gitar med særdeles få merker og de få merkene er helt ubetydelige. MINT condition og var deilig å spille på rett ut av eska. Skal få seg en overhaling hos doktor som alle nye gitarer får og ett sett med EB 0.10-0.52 strenger.

Forrige eier har satt inn Burstbucker 2 & 3 i denne skjønnheten men de originale mikkene ligger i det like originale caset.

Får du tak i en slik gitar er det ikke noe vits i å nøle en gang, bare kjøp kjøp KJØP!!

Jeg lar bildene tale for seg selv: https://onedrive.live.com/redir?resid=51AAB58675C32865!727&authkey=!AG72o_flL_3bwxE&ithint=folder%2c.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

Takk, hadde håpet på at det skulle være en 76 årgang som meg men men:) Gleder meg til å teste denne på riggen på mandag!!

Så denne er en stayer, Nebelungen er en stayer, Greco Junior DC er en stayer og håper R8 som kommer også blir en stayer..

Litt tung kanskje med sine 4.2 kg men det går seg vel til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Hans Hansen

Fikk en hyggelig tilbakemelding fra min gitardoktor om at denne gitaren var helt rå og var helt klart etter hans mening på samme nivå som Gibson CS!

Leverte den inn for set up samt nut tilpassing og gleder meg som en unge til å hente den i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.