Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Basskurs/lærer Oslo


Benredik

Anbefalte innlegg

Har nå drevet med bassen siden april i fjor. Har ikke vært veldig dedikert og de siste 3 mnd har det vært lite spilling.

Har nå tatt den opp igjen og lærer meg nå arpeggios. Jeg føler egentlig at jeg ikke kommer noen vei. Jeg lærer meg skalaer og akkorder, men jeg klarer ikke sette dem sammen.

Så jeg har egentlig kommet til at jeg i det minste vurderer en lærer. Jeg vil ha en til en-timer og ikke være i en klasse. Noen som har noen å anbefale i Oslo? Gjerne et sted der man ikke binder seg i 5 mnd, men kan kjøpe et x-antall timer.

Er 37 og ønsker å lære mer innen rock. Liker alt fra Jack white, modest mouse og the national til bob dylan og zz-top. Men også jazz ønsker jeg å vite mer om på sikt.

Endret av Benredik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du ikke synes dette er usaklig, men jeg synes du skal kikke på rocksmith 2014. Det er bassløype i den, og det er vel verdt å se på den.

Siden jeg har en del vekttall innen faget pedagogikk vil jeg driste meg til å mene at dette "spillet" er veldig bra lagt opp, og det er mange som klorer litt på en bass som har en del å lære ved å følge leksjonene.

Det er en viss terskel ved å finne ut av grensesnittet, men det er en veldig billig basslærer. Anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde meg på rocksmith når jeg kjøpte bassen, altså det forrige spillet. Jeg likte det ikke. spillet hang seg ofte og jeg fikk top score uten at jeg la ned all for mye innsats. Nå skal det sies at jeg ikke prøvde de teknikkrundene så mye, kun det å spille låtene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.