Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Problemer med Mac og Fender Fuse


Anbefalte innlegg

Fender Fuse styrer en Mustang av alle slag via både PC og Mac.

Jeg har kontrollert min Mustang IV fra en iMac i lengre tid. Pluteslig i går kveld, mens programmet enda funket gikk vinduet på Mac´en rett i svart!

Jeg har avinnstallert og slettet alle spor på Mac´en men det samme skjer igjen og igjen. Dette har fungert et år og nå plutselig virker de ikke opp mot hverandre.

Jeg får heller ikke opp modellene, effektene eller noe på Mac´en. Jeg tror det derfor er en datafeil.

Jeg har en PC rett ved siden av, og flyttet USB kabelen over dit, og startet Fuse og alt funker som det skal. Kontrollerer alt på ampen.

Noen som har vært borte i noe liknende?

Må jeg innstallere hele OSX på nytt? Da har jeg ingen grunn til å ha det "jævla" Mac´en på musikrommet, da jeg bruker PC´en til det meste ellers.

Mulig feil tråd å poste i, så moderator må gjerne flytte posten.

PS, bruker Mac på jobb og hjemme, så det gjelder en spesifikk iMac, som feiler!

Hilsen Hank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er 10.7 ett ellerannet.

Det skjedde bare pluteslig mens jeg brukte den.

Jeg slettet alle ".picsh" eller nå hva de heter og la de i ei annen mappe. Skal prøve å ta de ut på en pinne og slette alt fra Mac´en.

Det var så rart: alt funka, jeg gjorde ingen greip, og plutselig var forbindelsen mellom Mustang og Fuse/Program i dete hele borte!

Så det har skjedd ett eller annet med Mac´en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hæ hæ! Jeg fikset det!

Det hjalp veldig med ny verson av Silverlight :)

Takk til Greenman og Audun for tips, men jeg måtte ut å snoke på noen forums ute i verden.

Helt tilfeldig dukket ordet Silverlight opp, og jeg prøvde en oppdatering, og der satt den :)

Endret av Hank Annicke Noe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.