Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Til dere explorer-diggere


Straymond

Anbefalte innlegg

JamesHetfieldGibsonExplorer_zpsc25e2b76.

James Hetfield skulle signere for Jackson som han brukte på innspillingen av Master Of Puppets sangen.

Men han signerte for ESP da Dave Mustaine fikk en Jackson King V sig.

Uansett synes jeg han passer best Explorer. Håper Gibson lager en Hetfield serie eller som dere andre sa en plain hvit en uten plekterbrett. Det står på GAS lista mi utenom en Diamond Plate.

JacksonKingV_zpsea853826.jpg

JamesHetfieldJacksonKingV_zps6caa8acf.jp

Endret av fireheart82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, Gibson kan sikkert lage det, men Eet Fuk-gitaren til Hetfield er en ESP MX-220, Diamond-platen er en MX-250. Sistenevnte har blitt laget i to forskjellige serier av ESP, en silver og en black diamond om jeg ikke tar skammelig feil.

ESP lagde kun den svarte i et begrenset opplag på 150 eller noe. Førstnevnte har ikke blitt produsert annet enn til Hetfield selv.

Gibson skulle jo lage Iron Cross-signaturen til Hetfield, men de presterte å føkke opp et eller annet. Hetfield er visst ikke dritgira på en deal med Gibson etter det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ESP lagde kun den svarte i et begrenset opplag på 150 eller noe. Førstnevnte har ikke blitt produsert annet enn til Hetfield selv.

Gibson skulle jo lage Iron Cross-signaturen til Hetfield, men de presterte å føkke opp et eller annet. Hetfield er visst ikke dritgira på en deal med Gibson etter det..

Nå kjører jeg tråden ut i periferien, ber om tilgivelse: Laget de kun et limited run av den sorte diamond plate'n? Kunne sverget på at jeg har sett silveren til salgs på bukta også, men skal ikke være kjempebastant på det.

Synes IC'en som ESP laget er ufattelig grell ifht Hetfields egen '73 Custom. Ble bare feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjører jeg tråden ut i periferien, ber om tilgivelse: Laget de kun et limited run av den sorte diamond plate'n? Kunne sverget på at jeg har sett silveren til salgs på bukta også, men skal ikke være kjempebastant på det.

Synes IC'en som ESP laget er ufattelig grell ifht Hetfields egen '73 Custom. Ble bare feil.

Jepp, det gjorde de. De du har sett er enten custom shop eller "hjemmemekk" på en eller annen måte :)

Helt enig i det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.