Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mim tele


Anbefalte innlegg

LPB med hel lønnehals kler sort 1-lags plekterbrett. LPB med rosewood gripebrett ser bra ut med mint/hvitt 3-lags plekterbrett....

Har anbefalt det før, anbefaler det gjerne igjen. Seymour Duncans tanke på Fenders broadcaster-pickup bør man sjekke ut. Låter som baller av stål uten å miste tele-snappet (altså en bridge-pickup). Dessuten er den 'latterlig billig' i forhold til diverse 'boutique'-fabrikanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til den lokale sjappa først (etter å ha sjekket prisene på nett). Man skjønner kanskje ikke hvor viktig det er å ha en lokal sjappe før de er borte. Har de god service, så er det verdt det å kjøpe ting der selv om det koster noen få kroner mer (men jeg har ikke sansen for lokale sjapper som priser seg ut med flere titalls prosent).

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LPB = 60tallet for meg. 3lags plekterbrett; rosewood hals må ha mintgrønt , maple må ha hvitt eller parchment. Alt annet ser "feil" ut for meg ;)

SD Broadcaster og Fenders Nocaster er begge to meget bra bridge pickupers ja. Og veldig mye bra lyd for penga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.