Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Prising for salg av Forsterker


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurer på om det er noen som vil hjelpe meg med å prise min Peavey forsterker. Det er en Peavey XXL "Head" og et Triple XXX 412 Slant kabinett. Begge er ett år gammle og lite brukt. Jeg kjøpte de nye for tilsammen 20000kr.

Hadde vært veldig takknemlig for litt hjelp til å finne en fornuftig pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er de i mint condition så 14-16000,-?

Noen vil kanskje si halvpris av nypris. Men det er helt bak mål etter min mening. Er utstyret som nytt så er det ingen grunn til å selge det så billig. Har der derrimot vært på turne i ett år og er fullt av Øl og riper så er vel kanskje halv pris ett godt alternativ:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt valget mellom det brukte oppsettet der til 14000 og en klin ny fireball + ENGL kab. til samme pris, hadde jeg utvilsomt gått for ENGL.

Nei du, hos nmdistribusjon får man xxl + xxx kab. for 18000, så jeg tror du skal være heldig om du får stort mer enn 9-10000 for det oppsettet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok si meg enig med Jon Henrik her.

10000 og kanskje kanskje 11000 er nok det meste du kan håpe på.

Er selvfølgelig litt kjipt for deg og føles som mange penger rett i dass, men slik er nå engang verden idag. Jeg personlig har mest tro på å handle slikt utstyr brukt, da du kan få nesten det samme til en langt hyggeligere pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok desverre slik at så og si alt utstyr faller halv pris bare du tar det ut av butikken.

Når du handler brukt utstyr så må du nesten ta utgangspunkt fra halv pris av nypris, også justere opp eller ned etter hvilken stand det er i, hvor gammelt det er, hvor ettertraktet utstyret er++

Nå er utstyret ditt temmelig nytt, så jeg ville ikke solgt den til langt unner halv pris, men en rundt 10k tenker jeg er allright.

Derfor jeg anbefaler å kjøpe brukt utstyr. Gjør du en ok deal så skal du ikke tape på det ved videre salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.