Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

Tilbyr nå privatundervisning i Rogaland. Har spillt gitar i 20 år og har tidligere jobbet på kulturskoler og andre private opplæringssteder. (AKKS, Stavanger aftenskole etc).

Nybegynnere eller viderekommende spiller ingen rolle! Jeg har hjemmestudio med muligheter for opptak av lekser etc. Håndterer de fleste "vanlige" sjangere, men har mest erfaring med pop, rock og blues.

Ta kontakt på telefon 95795898 eller boddah1982@hotmail.com for en hyggelig og uforpliktende prat :)

• Liker 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan skrive under på at dette romvesenet har mye fornuftig å fare med. Dyktig fyr som vet han holder på med

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Brattanorski
      Hei og hopp! 

Jeg tilbyr rimelig undervisning i el-gitar, hjemme hos meg i Dalbakkveien i Oslo. Ca 5min fra Godlia t-bane stopp.  Selv er jeg låtskriver og utøvende musiker, men også tidligere musikkstudent ved Staffeldts i Oslo. Jeg 26år og har spilt gitar siden barneskolen

Metodikk:
      Jeg baserer mine kurs på hva eleven selv ønsker å oppnå. Hva er ditt mål?

1. Er du viderekommen og ønsker å bli dreven på rask alternate picking så fokuserer vi på teknikk (da kan vi nerde og ha det gøy!)
      2. Er du nybegynner, så starter vi lett og jobber mot å kunne spille den musikken du selv hører på

Jeg ønsker først og fremst at du skal lære å kjenne hva som definerer DEG som gitarist og hvordan DU låter. Det synes jeg er kjempe spennende. Da kan vi skreddersy et opplegg rettet mot dine mål og preferanser. Jeg er resultatorientert og tålmodig. Er blitt fortalt at jeg har gode pedagogiske egenskaper og kan forklare avanserte konsepter på en forståelig måte.

Jeg tar foreløpig 200kr timen (45min).
      Send meg gjerne en melding så tar vi en prat.
      Bjørn.

Her er en liten link så dere kan se hva jeg bruker mine dager på :)
    • Av knxledge
      Hei! Jeg er en 24 år gammel gutt fra Oslo, og har drevet aktivt med mange forskjellige typer musikk i mer enn 10 år. Jeg gikk på musikklinja på Manglerud (nå Edvard Munch vgs), har vært aktiv som selvstendig musikkprodusent, og har en bred forståelse for ulike sjangre og stilarter. Alt fra jazz til pop/RnB/rock til hardere musikk.

Jeg kan bare si med en gang at jeg ikke er så rutt på notelesing, MEN: jeg vet at mange unge gitarister der ute sitter med andre ambisjoner. Til syvende og sist mener jeg det viktigste er at man utvikler seg som musiker, at man finner sin egen stemme, blir godt kjent med sitt instrument og utvikler seg på det ekspressive og tekniske. Når det er sagt kan jeg massevis om musikkteori, så jeg sitter med mye kunnskap som kan åpne ting opp for deg hvis du trenger det for å ta det neste steget.
      Jeg kan tilby deg veiledning spesielt tilpasset deg og dine mål - hva vil du bli bedre i og lære mer om? Vil du f.eks. forstå harmonikk og akkorder og hvordan de er bygd opp bedre? Bli bedre til å improvisere og finne på melodier i farta? Låtskriving og komposisjon? Gehør? Bli bedre til å plukke, eller lære deg sanger du liker?
      Antall timer er opp til deg, så det trenger ikke være noe fast. Hvis du bare trenger en time eller to, så kan jeg tilby det også.
      Send meg en epost hvis du er interessert, så kan vi avtale pris, osv: sep.nabi@yahoo.no
    • Av Millen
      Hei, jeg er en ganske ung gitarspiller på 15 år i utkanten av stavanger by, jeg leter etter en realativt ung og uærfaren gruppe å spille med. 
      Jeg har spillet gitar i bare 2 år nå, men jeg føler at jeg kan spille ganske greit nå. Jeg kan spille lead eller rythm, hva nå enn som måtte ønskes. Jeg kan spille alle sjangre men jeg foretrekker om det er noe Heavy-Metal.
      Ta kontakt da ^^ Det kan bli gøy ! 
    • Av Impuls Gitarskole
      Impuls Gitarskole tilbyr nå gitartimer i Oslo. Undervisningen foregår enten på Øvingshotellet, Schous Plass (Trondheimsvn. 2), eller hjemme hos eleven.
      Vi kan tilby undervisning i gitarspill på alle nivåer, enten du vil forbedre dine ferdigheter på el-gitar, klassisk gitar, ukulele, m.m.
      Instruktør/gitarist Brynjar Bøe er uteksaminert fra Berklee College of Music og har lang erfaring som gitarlærer både fra andre gitarskoler, og privat.
      Gå til www.facebook.com/gitarskole for mer informasjon og påmelding.
    • Av OsamaFetLaden
      Min venn og gitarlærer via Skype, Tony DeCaprio, bor for tida i Frankrike og underviser i jazzgitar via Skype.
      Tony underviser på flere plan samtidig. Jeg tar opp leksjonene med et screengrabprogram, og har etter få leksjoner bygd meg opp et anseelig bibliotek med materiale jeg kan gå tilbake til og hente mer ut av i lang tid framover.
      Tony er en flink lærer og mesterlig gitarist med en fantastisk, dyp forståelse av moderne harmoni. Han har spilt med mange storheter innen både pop og jazz, bl. a Elvis Presley, og har vært lærer for bl.a Emily Remler og Al DiMeola. Anbefales på det varmeste.
      Han kan kontaktes på Facebook, og på Skype under handle'n tony.decaprio.
      Si at dere ble tipsa av Greger/meg, så får dere en 45 minutters første leksjon gratis. Ellers er prisen $50 for en timelang leksjon.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.